پیام تبریک مسئول سازمان بسیج سازندگی به جهادگران سراسر کشور؛

مجاهدت های جهادگران به مثابه ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است

سردار زهرایی در پیام نوروزی خود تاکید کرد:بدون شک مجاهدت و حضور خالصانه در خط مقدم جبهه محرومیت زدایی جامعه جهادی به مثابه ایثارگری رزمندگان دوران ارزشمند هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی فرا رسیدن سال جدید را به تمامی جهادگران سراسر کشور تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«اللهمّ ارْزُقْنی فیهِ طاعَةَ الخاشِعین واشْرَحْ فیهِ صَدْری بإنابَةِ المُخْبتینَ بأمانِکَ یا أمانَ الخائِفین»

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند منان را شاکریم که حسن ختام سال ۱۴۰۱ را برای ما توان و توفیق خدمت به بندگانش در جبهه محرومیت زدایی جامعه اسلامی قرار داد و از درگاه ربوبی حضرت حق، استمرار عزت خدمتگزاری به امت انقلابی این کشور را مسئلت می نماییم.

بدون شک مجاهدت و حضور خالصانه در خط مقدم جبهه محرومیت زدایی جامعه جهادی به مثابه ایثارگری رزمندگان دوران ارزشمند هشت سال دفاع مقدس بوده که جان عزیز خود را در راستای دفاع از جان و ایمان مردم در طبق اخلاص گذاشته و با خدای خود معامله شیرین نمودند و قطعا خداوند متعال به مصداق آیه شریفه « إِنَّهُ مَن يَتَّقِ وَيَصْبِرْ فَإِنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِينَ » حماسه حضور خستگی ناپذیر همه جهادگران عزیز را که مجاهدان خط مقدم این جبهه هستند پاداشی درخور عطا خواهد نمود.

بسیج نیز که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به معنای حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ( ارواحنا فداه ) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است، بر خود لازم می دانم علاوه بر حضور موثر و دوشادوش مدافعان خط مقدم در ابعاد مختلف حوزه محرومیت زدایی، از تمامی جهادگران که نمونه های کار جهادی و ایثار انقلابی هستند، تشکر نموده و ضمن تبریک سال جدید، استمرار حضور جهادی در میدان خدمت رسانی را برای همه شما از خداوند متعال آرزومندم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.