سردار زهرایی در بیرجند:

باید بدون رودربایستی از ولایت دفاع کنیم/در کشور به «کارگران علمی» نیاز داریم

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: ما در کشور به کارگران علمی نیاز داریم تا علم‌شان که در مراکز دانشگاهی فرا‌گرفته اند و قدرت کارآفرینی و ریسک‌پذیری با وجود سنگ‌اندازی‌ها و مشکلات دارند را عملیاتی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی کشور؛ سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور صبح روز گذشته(۲۳ بهمن) در مراسم افتتاح اولین ایستگاه زمینی هوشمند بارورسازی ابر‌ها در شهرستان بیرجند، اظهار کرد: اغتشاشات اخیر به ما آموخت همانطوری که دشمنان ما در جبهه باطل دست به دست هم دادند و از همه داشته‌های خودشان استفاده کردند، ما هم در جبهه حق همین کار را باید انجام دهیم؛ این یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

وی عنوان کرد: همچنین در اغتشاشات به ما آموخته شد که دشمنان عمود این خیمه را به درستی هدف قرار دادند در شعارها، کف میدان و فضای مجازی، ولایت و خادمین ملت را زدند یعنی اینکه ستون خیمه را متزلزل کنند و بگویند در کشور خدمت انجام نمی‌شود و بدبختی‌ها به دلیل وجود جمهوری اسلامی است و نه تنها خدمتی نیست، بلکه فقط خیانت به مردم شده است.

زهرایی افزود: در نقطه مقابل با دشمن ما باید دفاع قاطعانه، شفاف و بدون رودربایستی از ولایت و خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم. یکی از ابعاد خدمت که آینده را دربرمی‌گیرد و نگاهش به آینده‌ است، عرصه دانش‌بنیان و فناوری است.

وی ادامه داد: آینده از آن کسانی است که از «کارگران علمی» بهره و سود ببرند مثل خلبان و جراحی که علم دارند و کار انجام می‌دهند در حوزه علمی و دانش‌بنیان فناوری کارگر علمی کسی است که جسارتی دارد از علمش استفاده کند.

مسئول بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: ما در کشور به کارگران علمی نیاز داریم تا علم‌شان که در مراکز دانشگاهی فرا‌گرفته اند و قدرت کارآفرینی و ریسک‌پذیری با وجود سنگ‌اندازی‌ها و مشکلات دارند را عملیاتی کنیم.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: مجموعه استانداری، مراکز علمی و دانشگاه آزاد اسلامی حمایت‌هایی برای راه‌اندازی این ایستگاه صورت گرفته و سپاه انصارالرضا(علیه‌السلام) استان نیز کار را به سرانجام رساند. ما نیز بر حسب وظیفه، بضاعت و توان خودمان آمادگی حمایت برای تکثیر این سایت در سراسر استان را داریم تا به ظرفیت مطلوب برسد.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.