رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

آمریکا و اروپا در اغتشاشات اخیر تقسیم کار کردند/ 2 نقطه از 13 نقطه حیاتی جهان در اختیار ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: مغز اصلی این طراحی ها در درون حاکمیت آمریکا است، با کشورهای اروپایی تقسیم کار کردند و همه این اتفاقاتی که دیدید به بهانه هایی که از قبل برنامه ریزی شده بود رخ داد ولی با عدم همراهی ملت ایران مواجه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خراسان جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی امروز دوشنبه (۲۴ بهمن) در مراسم افتتاح ۶۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی در طبس گفت: دشمن سال‌هاست توطئه هایی علیه ایران طراحی کرده است که این موضوع مبتنی بر اطلاعات دقیقی است که از طراحی و هماهنگی برخوردار بود. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه مغز اصلی این طراحی ها در درون حاکمیت آمریکا است، افزود: با کشورهای اروپایی تقسیم کار کردند و همه این اتفاقاتی که دیدید به بهانه هایی که از قبل برنامه ریزی شده بود رخ داد ولی با عدم همراهی ملت ایران مواجه شد.

وی بیان کرد: آمریکایی ها در ۳۱ شهریور امسال گزارشی برای نظام سلطه تهیه و اعلام کردند که این فتنه به دلیل عدم همراهی ایران شکست خورده ولی ادامه دادند و علی رغم اینکه شکست را پذیرفتند در رسانه هایشان بر استمرار این فتنه تاکید داشتند.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: دشمنان انقلاب و اسلام، پدیده هایی را برای شروع این فتنه انتخاب کرده و برنامه ریزی کرده بودند تا بتوانند جریان سازی کرده و بر رسانه ها سوار شوند ولی شما دیدید که علی رغم قبول شکست در دنیا به کار خود ادامه می دهند تا بتوانند مردم ما را به میدان بیاورند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه ملت ایران در ۲۲ بهمن در شهرها و روستاها جهت تجدید بیعت با آرمان های نظام و انقلاب به میدان آمدند، ادامه داد: با این حضور دشمن را در این عرصه محکوم به شکست کردند و همان طور که ساقط شدن رژیم پهلوی منشا تغییر هندسه قدرت در دنیا شد و انقلاب اسلامی سرآغاز یک زنجیره تحولات پی در پی شد.

وی در ادامه عنوان داشت: ایران عزیز در سایه پرتو انقلاب اسلامی در گام اول به قدرت منطقه ای در همه ابعاد تبدیل شده است و ایران ما در سایه انقلاب با حضور اعجاب برانگیز ملت عزیزمان در ۲۲ بهمن امسال به یک قدرت جهانی تبدیل خواهد شد.

سردار سلیمانی بیان کرد: امروز هیچ تفکری که بتواند تمام نیازهای انسان را در بر گیرد و بشر امروز را قانع کند وجود ندارد و حتی به دروغ از شعار زن زندگی آزادی سو استفاده کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ولی امروز تفکر اسلام و رشد آن در اروپا و آمریکا را می بینید که چگونه در حال پیشرفت است و ایران اسلامی و پرچم آن دایه دار این پرچم در جهان است و هر کسی که در این مسیر به ملت عزیز خدمت کند و در راستای تحقق تمدن اسلامی تلاش کند پیروز خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس شایسته خدمات بیشتری از این است، عنوان کرد: ما اعلام آمادگی خود را مبنی بر خدمت رسانی به محرومین و مردم عزیزمان اعلام می کنیم و معتقدیم که مردم باید سالار خود در تمام زمینه ها باشند و مردم سالاری به همین معنا است.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: ما مشکلاتی را داریم ولی ظرفیت های ما چندین برابر مشکلات ما است و طبق برآورد ها ما ظرفیت های ما ۷ برابر مشکلات ماست ولی برای این امر تلاش جهاد گونه لازم است.

وی در پایان بیان کرد: تنگه هرمز و جزایر سه گانه ۲ نقطه از ۱۳ نقطه حیاتی و کلید دنیاست که در اختیار ماست و پنج میلیون نفر از اتباع کشورهای همسایه ما در ایران اشتغال دارند و این یعنی اقتصاد ما وضعیت خوبی دارد و رتبه ۱۷ اقتصاد جهان را داریم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.