سردار زهرایی در نشست طرح‌ کرامت محلات:

باید میدان‌دار رسیدگی به معضلات حاشیه‌نشینی باشیم

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: با این نگاه که حاشیه شهرها برای انقلاب باقی بمانند، باید میدان‌دار رسیدگی به معضلات حاشیه‌نشینی باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی کشور؛ سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی صبح امروز در نشست توجیهی طرح‌ کرامت محلات اظهار کرد: در این مقطع از تاریخ که دشمن در جنگ ترکیبی تمام داشته‌های خود را به میدان آورده، باید تلاش خود را در جهاد تبیین، خدمت و امید آفرینی انجام دهیم.

 

وی افزود: ویژگی بارز شهید سلیمانی، کار خدا را انجام‌دادن بود که در مقطعی که کیان ایران اسلامی در خطر بود، کار خدا یعنی دفاع از اسلام و ولایت را انجام داد.

 

سردار زهرایی گفت: اگر از بنده حقیر سوال شود که کار خدا در حال حاضر چه کاری است، می‌گویم: دفاع تمام قد از ولایت. 

 

وی تاکید کرد: پنجره فرصت در شرایط کنونی، فقط «خدمت» است و حتی جهاد تبیین هم باید از دریچه خدمت عبور کند. خدمت هم باید شفاف، صادقانه و برای حل مسائل مردم باشد. برای بسیج و دولت انقلابی، مسئله مردم باید اهمیت داشته باشد. 

 

سردار زهرایی با اشاره به بحران آب در کشور گفت: اکنون یکی از بحران‌های موجود در کشور، بحران آب است. الحمدالله قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در طرح‌های «آبخیز تا جالیز» در زمینه‌ آب شرب و آب کشاورزی، اقدامات مناسبی را انجام داده است. وی عنوان کرد: یکی از بحران‌های آینده، حاشیه‌نشینی است که در کنار حاشیه‌نشینی، مشکلاتی نظیر طلاق، اعتیاد، سقط جنین و یا اغتشاش ایجاد می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی بر لزوم شناسایی محلات حاشیه شهر و مطالعه روی آن‌ها تاکید کرد و گفت: با این نگاه که حاشیه شهرها باید برای انقلاب باقی بمانند، باید به معضلات این مناطق رسیدگی شود. ما باید میدان‌دار رسیدگی به معضلات حاشیه‌نشینی باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.