امروز در گلزار شهدای کرمان صورت گرفت؛

ادای احترام سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور در گلزار بین المللی شهدای کرمان حضور پیدا کرد و به شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور در گلزار بین المللی شهدای کرمان حضور پیدا کرد و به شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

سردار زهرایی افزود: شهادت حاج قاسم را از یک جنبه ای باید به جهانیان تسلیت گفت از طرفی دیگر هم  به جبهه مقاومت باید تبریک گفت چرا که باعث صدور انقلاب اسلامی، بلند شدن  صدای حق طلبی شده است.  

این مقام مسئول تصریح کرد:  تبریک دارد به مردم کرمانی که اینچنین فرزندی را پرورش دادند، به پدر و مادری که چنین فرزندی را تربیت کردند، به فرهنگ بسیجی و پاسداری که اینچنین پاسداری را تربیت کردند، به انقلاب و مقام معظم رهبری که اینچنین شاگردی شایسته ای را تحویل داده است.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: حاج قاسم یک فرد شیعه ، مسلمان ، کرمانی ، قنات ملکی نیست حاج قاسم یک نماد ،یک بلندگو و یک فریاد است.

این مقام مسئول گفت: در این دورای وانفسای بحران هویت این شخصیت ها هستند پس دشمن محاسباتش غلط در آمده و مولفه های انقلاب را درست نشناخته است.

سردار زهرایی اظهار کرد: هر قطره خون حاج قاسم باید تبدیل شود به یک حاج قاسمی در مدرسه، یک حاج قاسمی در مسجد ، یک حاج قاسمی در دانشگاه و کارخانه آن وقت ما موفق عمل کردیم،حاج قاسم کار خود را به خوبی و به طریق اولا انجام داده است به همین خاطر خداوند او را پاکیزه و منتخب پذیرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خاطر نشان کرد: ما باید دنبال این باشیم که چگونه می شود حاج قاسم هایی را شناسایی ، تربیت کرد و تحویل داد خودمان هم به عنوان یک سرباز باید سعی کنیم به این شخصیت نزدیک شویم. 

سردار زهرایی در کرمان

 

سردار زهرایی در کرمان

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.