سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور؛

برگزاری همایش جهادگران فاطمی و حیدریون تولید

رزمایش جهادگران فاطمی وحیدریون تولید به منظور تقدیر و گرامیداشت گروه های جهادی با حضورسرهنگ پاسدار دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور، سرهنگ عطایی مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان اصفهان و سرهنگ مختاری فرمانده حوزه مقاومت شهید تندگویان و جمعی از مسئولین شرکت و گروه های جهادی شرکت شنبه ۱۰ دی ماه در تالار تشریفات روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ سرهنگ اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگری وکارخانجات کشور ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند کارگران خط تولید و گروه های جهادی گفت:

مقام معظم رهبری  بحث گروه ها وجوانان جهادی را "زبر الحدید" نام نهادند که از فولاد سخت تر هستند.

وی افزود: تقارن دهه مقاومت و رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی وحیدریون تولید که مصادف است با سومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی ،باعث شد که گروههای جهادی با روحیه  انقلابی مضاعفی به فعالیت های  خود در عرصه های عمومی وتخصصی در همه نقاط کشور بپردازند.  

وی در ادامه بیان داشت: بنا داریم با کمک بسیج سازندگی استان ها به ساخت وتعمیرات مسکن محرومین شتاب بیشتری بدهیم ودر راستای خدمات مومنانه وارائه خدماتی همچون تهیه جهیزیه وازدواج آسان وجوان سازی جمعیت  وهمچنین رفع موانع تولید وتثبیت اشتغال که مورد حمایت وتاکید مقام معظم رهبری می باشد، گام های بلندی برداریم.

سرهنگ مختاری فرمانده حوزه شهید تندگویان نیز در ابتدای این همایش گزارشی از فعالیت گروه های جهادی ذوب آهن اصفهان وبرنامه های که در هفته رزمایش جهادگران که از ۹دی لغایت ۱۶ دی در حال انجام است ارائه داد و گفت: جهادگران این شرکت در کمک به تولید وصرفه جویی قدم های بلندی برداشته اند و درخارج از شرکت در جهت کمک به محرومین ونیازمندان فعالیت های ارزشمندی انجام شده است.وی از مدیریت عالی و مدیریت های مختلف شرکت که با گروه های جهادی همکاری و همراهی داشته اند، قدردانی نمود.  

در پایان این مراسم از اعضای  گروه جهادی تقدیر شد.

اسامی مسئولین گروههای جهادی ذوب آهن اصفهان که مورد تقدیر قرار گرفتند عبارتند از:

-روح الله جلالی

-عبدالله نقدی پور

-خلیل شکرانی

-یوسف سلحشور

-کاظم هادی

-محمد سلیمیان

 افتتاح واحد مسکونی گروه جهادی ذوب آهن اصفهان در شهر چرمهین

همزمان با دومین روز از رزمایش جهادگران فاطمی و حیدریون، چهل و سومین واحد مسکونی گروه جهادی ذوب آهن اصفهان جهت نیازمندان، با حضور دکتر اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور، در شهر چرمهین افتتاح شد.

در این آیین که رئیس بسیج کارگری و کارخانجات استان، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چرمهین،  فرمانده بسیج و معاون روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز حضور داشتند، دکتر اله بداشتی با قدردانی از اقدامات و حمایت های مدیریت این شرکت از گروههای جهادی گفت: این واحد بزرگ صنعتی علاوه بر نقش آفرینی در تولید و صنعت، در عرصه های فرهنگی و اجتماعی نیز پیشگام بوده است.

وی گفت: کمک به محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت های گروههای جهادی بسیج،  کمک های مومنانه،  مشارکت درساخت منازل مسکونی جهت نیازمندان و ... از جمله این موارد است.

وی از تلاش‌ها و زحمات گروه های جهادی ذوب آهن اصفهان قدردانی نمود.

شایان ذکر است عملیات  اجرایی این واحدمسکونی که توسط گروه جهادی این شرکت ساخته شده، از شهریور ماه سال جاری آغاز و پنجم دی ماه به پایان رسید.

دو واحد دیگر از منازل مسکونی ساخته شده توسط گروه جهادی بسیج ذوب آهن اصفهان نیز آماده بهره برداری است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.