دبیر جشنواره‌های گفتمان خدمت:

جشنواره گفتمان خدمت به دنبال گفتمان سازی کارهای جهادی است

دبیر جشنواره‌های گفتمان خدمت گفت: جشنواره گفتمان خدمت با هدف گفتمان سازی کارهای جهادی در راستای جهاد تبیین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ حجت الاسلام حسن هرمز، مشاور امور روحانیون رئیس کمیته امداد کشور و دبیر جشنواره‌های گفتمان خدمت اظهار کرد: این جشنواره در راستای شناسایی، تقویت، حمایت و تجلیل از گروه‌های جهادی، تشکل‌های تبلیغی و مراکز نیکوکاری که روحانی محور هستند، برگزار شد.

وی ادامه داد: جشنواره گفتمان خدمت با محوریت نمایندگان ولی فقیه در استان ها، دبیری کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و به ریاست مدیریت حوزه‌های علمیه استان ها برگزاری می شود و به‌ دنبال معرفی ظرفیت‌ گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون به مردم و مسئولین استانی بوده و با بازدید آن ها از نمایشگاه، می توانند برای کارهای جهادی در استان از این ظرفیت‌ها استفاده و بهره‌برداری شود.

حجت الاسلام هرمز اظهار کرد: این جشنواره برای اولین‌ بار در کشور برگزار می شود و لازم بود که یک بار به ‌صورت آزمایشی برگزار و با توجه به بازخورد آن، کار را به ‌صورت کشوری و ملی پیگیری شود؛ بعد از بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که استان مازندران ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه گروه‌های جهادی، تبلیغی و مراکز نیکوکاری که روحانی محور هستند دارد.

وی ادامه داد: افتتاحیه جشنواره گفتمان خدمت مازندران روز ۸ دی ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین کازرونی، رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) در ساری برگزار شده و کار با همدلی مدیران، با محوریت نماینده ولی فقیه، به ‌نحو احسن در حال برگزاری است.

به گفته مشاور امور روحانیون رئیس کمیته امداد کشور جشنواره گفتمان خدمت مازندران با حضور ۴۰ گروه در اداره ارشاد استان مازندران، در حال برگزاری است و ۱۱ دی‌ماه اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام هرمز بیان کرد: یکی از برنامه های امروز، ارزیابی گروه‌ها از نظر توانایی و ظرفیت‌ها است؛ به‌دنبال آن هستیم که با معرفی، مشارکت، رأی گیری و امتیازدهی این گروه‌ها، سه‌ گروه منتخب از دیدگاه گروه‌های جهادی که شایسته تقدیر ویژه هستند، یک گروه به نمایندگی از خواهران، یک نماینده از مرکز نیکوکاری و یک گروه تبلیغی جهادی که بالاترین امتیاز را دریافت کنند، تعیین خواهند شد؛ این گروه ها در راستای کارهای جهادی و عمرانی، معیشتی، حمایتی، توانمندسازی، اشتغال، بهداشتی، درمانی و ... قدم برداشته‌ و حضور آن ها باعث گرمابخشی به نمایشگاه‌ شد؛ ان شاءالله بتوانیم جایگاه مقدس روحانیت و این پایگاه مردمی را در بین مردم بیش‌از قبل تقویت کنیم.

وی اظهار کرد: این جشنواره در راستای مطالبه مقام معظم رهبری در راستای گفتمان سازی کارهای جهادی در راستای جهاد تبیین است؛ در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که سردمدار کارهای جهادی بود، هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم این گفتمان سازی را تقویت کرده و توسعه‌ بدهیم.

انتهای پیام/.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.