فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ؛

۱۱۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در تهران توزیع می‌شود

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به درمان و مراقبت پزشکی ۳۵۰۰ دانش آموز در عملیات جهادی مناطق محروم، گفت: به مناسبت هفته بسیج، ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و ۱۱۰ سری جهیزیه در تهران بزرگ توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی فاطمی که در محله هرندی تهران برگزار شد، اظهار کرد: بسیج نهادی است که در تمام دوران پس از انقلاب اسلامی در هر جایی که نظام اسلامی و مردم نیاز به کمک داشتند، مانند عرصه سلامت، عرصه کمک‌رسانی در حوادث طبیعی، عرصه دفاعی و در دیگر عرصه‌ها حضور پیدا کرده و به کمک آمده است و افتخار می کنیم به مردم بگوییم که بسیج تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

وی در مورد برخی اقدامات ۲ سال اخیر بسیج تهران بزرگ گفت: در طول ۲ سال گذشته، بالغ بر ۳ میلیون بسته معیشتی و ۵ هزار سری جهیزیه در سطح تهران بزرگ به ویژه در مناطق محروم اهدا، ۴۵۰ باب منزل محرومان مرمت و بازسازی و ۲ هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی توزیع شد، ۸۰ مسجد در محله های محروم و کم برخوردار مرمت و بازسازی شدند و برای ۲ هزار نفر اشتغال ایجاد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به راه‌اندازی مرکز شهید ضیائیان گفت: یکی از فعالیت‌های مهم سپاه تهران، راه‌اندازی مرکز درمان، صیانت و اشتغال معتادان با نام مرکز درمانی شهید ضیائیان است که فاز سوم آن  با ظرفیت ۲۲۰۰ نفری افتتاح می‌شود که بحث پاکسازی و بهسازی محیط زندگی در محله شهید هرندی و محله‌های همجوار را به ارمغان می‌آورد.

سردار حسن‌زاده در مورد جزئیات اقداماتی که همزمان با رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی فاطمی ۲ در محله هرندی انجام شد، تصریح کرد: همزمان با این رزمایش ساختمان پزشکان شهید ممقانی و همچنین مجموعه کلینیک دندان پزشکی به دستان جانشین فرمانده سپاه افتتاح شد و یک مجموعه ورزشی نیز تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

وی در رابطه با جزئیات پنجمین عملیات جهادی مشترک که توسط سپاه تهران با همکاری دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی برگزار می‌شود، گفت: در این عملیات ۳۵۰۰ نفر از دانش آموزان ۱۴ مدرسه در محله شهید هرندی تحت درمان و مراقبت درمانی و پزشکی قرار خواهند گرفت همچنین مرمت و بازسازی ۷ مسجد در دستور کار می‌باشد؛ ۳۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان محله شهید هرندی و ۱۱۰ سری جهیزیه در قالب همین رزمایش اهدا می‌شود، ۱۱۰ هزار بسته معیشتی به مناسب هفته بسیج در تهران بزرگ توزیع خواهیم کرد، ۱۲ سقاخانه مرمت و ایجاد خواهند شد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: بسیج در تمام عرصه‌ها در کنار ملت ایران و نظام اسلامی خواهد ایستاد و در این مسیر جان و وقت خودش را وقف پیشرفت و آبادی ایران خواهد کرد.

پایان پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.