در آذربایجان غربی؛

حضور شش هزارجهادگر آذربایجان غربی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲

شش هزار جهادگر آذربایجان غربی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ حضور دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی دو با هدف خدمت رسانی گروههای جهادی در عرصه‌ های آموزشی، توانمندسازی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی،آموزشی، مدیریت بحران و کاهش مشکلات حاشیه نشینان با حضور شش هزار جهادگر در استان برگزار می‌ شود. 

سرهنگ پاسدارعلی حیرانی، با بیان اینکه کار اصلی در این رزمایش بر عهده اعضای گرو‌ههای جهادی با اولویت قرارگاه عملیات جهادی است، افزود: در این رزمایش بزرگ یکهزار و ۲۰۰ گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج حضور دارند که ۱۵ درصد این افراد دانشجویان بسیجی هستند. 

سرهنگ حیرانی، با بیان اینکه رزمایش فاطمی یک تابستان امسال در آذربایجانغربی برگزار شد، گفت: استقبال از این رزمایش بسیار مطلوب بود و به علت اقبال عمومی رزمایش دوم نیز برگزار شده است.

وی افزود: رزمایش تابستان در زمینه آموزشی و خدمات دامپزشکی بود اما این رزمایش گسترده تر بوده و خدمات پزشکی، قضایی،مشاوره ‌های خانواده با محوریت کاهش طلاق، ترویج و کشاورزی، ساخت خانه محرومان برای افراد نیازمند، مشاوره در زمینه ترک اعتیاد و آبرسانی به روستاهای محروم و خانواده‌ های نیازمند را شامل می‌ شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان، با بیان اینکه استاندار آذربایجانغربی مسئول قرارگاه جهادی استان است،گفت: دستور لازم برای همکاری به شهرداران، فرمانداران و دهیاریها ابلاغ شده است.

سرهنگ حیرانی اضافه کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در ۱۹ نقطه محروم شهرستانی و ۴۵ نقطه محلات محروم و نیازمند آذربایجانغربی از امروز 26 آبان ماه به مدت ۱۰ روز در سراسر آذربایجانغربی برگزار می ‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.