مسئول سازمان بسیج سازندگی:

بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند / دومین رزمایش جهادگران فاطمی و همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در حسینیه ثارالله کرمانشاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی را در این مقطع بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز دشمن در یک جنگ ترکیبی و شناختی به سه رکن اصلی انقلاب اسلامی حمله کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ سردار «محمد زهرایی» روز شنبه در دومین رزمایش جهادگران فاطمی و همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، افزود: دشمن امروز به ستون انقلاب که ولایت است حمله کرده است و در عین حال به اهل بیت (ع) و نمادهایش و در نهایت به مردم که قاعده این خیمه هستند، حمله می‌کند.

مولفه اصلی در جنگ ترکیبی و شناختی امروز رسانه است

وی با اشاره به اینکه امروز قرار است حق و باطل از هم جدا شوند و فضای غبارآلود گذشته در حال روشن شدن است، گفت: انقلاب اسلامی صاحب دارد و آن را حفظ می کند اما ما هم باید بدانیم در این مقطع زمانی در چه جایگاهی قرار داریم و به تکلیف خود به درستی عمل کنیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی: زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی در این مقطع بسیار مهم است

دکتر زهرایی اغتشاشات اخیر را یک توطئه بزرگ صهیونیستی، عربی و سعودی دانست و اظهار کرد: امروز دشمن از جنگ مستقیم خسته شده، چرا که در جبهه های مختلف گذشته شکست را تجربه کرده و انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ سخت با ۶۰ کشور تا دندان مسلح هم به پیروزی رسید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه دشمن در ۲۰ سال گذشته با تهاجم فرهنگی سراغ نسل بعد از انقلاب رفت و در عین حال موریانه هایی را در کادر اجرایی کشور وارد کردند، افزود: بعد از آن هم با تحریم و فشار اقتصادی بر مردم و استفاده از بی تدبیری برخی از مسئولان به دنبال اهداف خود بودند که موفق نشدند.

سردار زهرایی مولفه اصلی در جنگ ترکیبی و شناختی امروز را رسانه عنوان کرد و گفت: سه سال به دلیل کرونا و به بهانه تحصیل تلفن های هوشمند را در اختیار فرزندانمان قرار دادیم غافل از اینکه دشمن در حال بسترسازی است تا به بچه ها مشق تهاجم بیاموزد و در زمان مناسب آن را در فضای حقیقی آزمایش کند و این در حالی است که برجسته سازی و برنامه ناامید کردن جوانان و نوجوانان را طراحی می کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند تا پنجره فرصت در عرصه های مختلف را به رخ بکشد، تصریح کرد: اغتشاشگران هرچقدر داعشی تر و با خشونت بیشتری رفتار کنند، روحیه، انگیزه، شتاب و نشاط بسیج برای خدمت به مردم بیشتر می شود بطوریکه امروز ۱۴ هزار گروه جهادی از ۴۲ هزار گروه جهادی یعنی ۱۵۰ هزار نفر در ۲ هزار نقطه از کشور در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

بسیج یکی از بی‌نظیرترین تشکل های دنیا در ایجاد یک مدل حرکت مردمی است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) هم در ابتدای این مراسم بسیج را یکی از بی‌نظیرترین تشکل های دنیا در ایجاد یک مدل حرکت مردمی دانست و گفت: باوجود اینکه کشور با وجود ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی از همه نظر تامین بود اما امام راحل با بصیرتی که داشتند و با تشکیل بسیج به دنبال تشکیل یک ارتش بزرگ مردمی بودند تا با اعتقادات محکم در همه عرصه ها نقش آفرینی کنند.

رییس سازمان بسیج سازندگی: زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی در این مقطع بسیار مهم است

سردار «بهمن ریحانی» با اشاره به اینکه ثمرات حضور بسیج در جامعه را امروز و در فتنه های بزرگ می توانیم ببینیم، افزود: همانطور که امام راحل فرمودند تفکر بسیجی اگر حاکم شود، کشور بیمه می شود و امروز بسیج به عنوان بزرگترین مولفه قدرت و بازدارندگی کشور، نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی گروه های جهادی در مناطق محروم بسیار ارزشمند است در ادامه اظهار کرد: در هر جایی که به صورت انقلابی و جهادی وارد شدیم، موفق و پیروز بودیم و امروز جهادگرانی را می بینیم که بدون توقع و چشمداشت مالی در مناطق محروم کشور و استان مشغول خدمات ارزنده ای هستند.

بعد از این مراسم نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و تولیدات مشاغل خانگی با حضور سردار زهرایی افتتاح شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی: زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی در این مقطع بسیار مهم است

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.