در کردستان؛

23 امین دوره رزمایش کمک مومنانه/ تا نیازمند در جامعه وجود دارد، کمک مؤمنانه را ادامه می‌دهیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تا زمانی که قشر ضعیف و نیازمند در جامعه وجود دارد، کمک‌های مومنانه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در بیست و سومین دوره رزمایش نهضت کمک مومنانه سپاه در سنندج اظهار کرد: دشمنان با تبلیغات سوء تلاش می‌کنند دستاوردهای بزرگ انقلاب به نسل جوان منتقل نشود و ملت ایران را متوقف معرفی کنند در حالی که این ملت پرچمدار پیشرفت است.

 

وی گفت: شاخص‌های ترقی و پیشرفت کشور به‌طور صعودی در حال طی شدن است و ملت ایران ضمن دفاع از کیان اسلامی، قله‌های پیشرفت را فتح کرده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مردم سالاری اسلامی را یک مفهوم جدید و مبدع آن را امام راحل(ره) اعلام کرد و افزود: پیاده‌سازی نرم‌افزار مردم‌سالاری اسلامی در گام دوم انقلاب توسط رهبری مورد توجه قرار گرفته و این مهم، همان تحقق دولت اسلامی است.

 

سلیمانی در ادامه به فتنه و اغتشاشات اخیر در کردستان و کشور اشاره کرد و ادامه داد: مردم کردستان در راهپیمایی امت رسول‌الله جلوه‌های خوبی از اتحاد را به نمایش گذاشته و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و نشان دادند در مقابل دشمن می‌ایستند.

 

وی اضافه کرد: دشمن می خواهد با استفاده از بهانه‌های داخلی، ملت را از نظام جدا کند اما با هوشیاری مردم این توطئه‌ها نقش بر آب شد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سنندج را پایتخت مقاومت پیشمرگان مسلمان کُرد معرفی کرد و یادآور شد: مردم کردستان در دوران دفاع مقدس و قبل از آن جوانان زیادی را در راستای دفاع از هویت ایرانی اسلامی تقدیم انقلاب کرده است.

 

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه پیشمرگان کُرد مسلمان سهم بسزایی در خلق مکتب مقاومت داشتند، ادامه داد: دشمنان همیشه قصد داشته‌اند با نقشه‌های شوم خود، نظام اسلامی را به چالش بکشند اما با وجود مردمی آگاه و بصیر، موفق به این کار نشده‌اند.

 

وی به کمک‌های مومنانه در دوران شیوع کرونا اشاره داشت و گفت: این طرح با دستور رهبری عملیاتی شد و خیرین، مردم و دستگاه‌های مختلف به خوبی آن را به نمایش گذاشتند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: تا زمانی که قشر ضعیف و نیازمند در جامعه وجود دارد، کمک‌های مومنانه ادامه خواهد داشت.

 

سردار سلیمانی متذکر شد: بسیج در کنار خیرین و افراد صاحب تمکن و دستگاه‌های مختلف، همواره در میدان خدمت به مردم به ویژه قشر ضعیف بوده است.

 

وی گفت: برای هفته وحدت نیز مرحله جدید کمک‌های مومنانه آغاز شده و بین اقشار نیازمند جامعه توزیع خواهد شد، ضمن اینکه به مناسبت همین هفته وحدت، تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد می‌شوند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.