سردار زهرایی در انتخابات سومین مجمع جهادگران کشورعنوان کرد

در قرن شگفتی های انقلاب اسلامی و فتح کردن قله ها توسط جهادگران هستیم / منتخبین سومین مجمع عالی جهادگران کشور صدای رسای جهادگران باشند

 رییس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: منتخبین مجمع عالی کشور برای ۴۲ هزار گروه جهادی ۹۰۰ هزار جهادگر مطالبه گری، محتوا سازی، صدای جهادگران برای مسئولین باشند، دوره های توانمند سازی، نظارت انسجام بخشی بین گروه ها، گسترش گروه ها کیفیت گروه‌ها و هر آن چیزی که مورد نیاز است بر دوش منتخبین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ مراسم انتخابات سومین مجمع عالی جهادگران کشور ۴ خرداد ماه در خرمشهر با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم گفت: روز گذشته روز آزاد سازی خرمشهر و امروز روز مقاومت روز دفاع جانانه مردم  دزفول هست، ماهم به نمایندگی از جهادگران سراسر کشور خدمت مردم عزیز خرمشهر می گوییم خرمشهر ۸۵ میلیون نفر جمعیت دارد و اگر این افتخار را به ما بدهید ما هم خرمشهری هستیم، ما هم دوست داریم مثل رزمندگان دفاع مقدس در خرمشهر پوتین بیت المال را بگذاریم و به خدمت رسانی برویم ماهم دوست داریم در خاک فروبریم ولی دستمان برای دفاع از ولایت بلند باشد.

وی ادامه داد: خرمشهر نهضت عاشوراست صدای مقاومت، فریاد مقاومت مردان غیور ایران اسلامی از دامان پاک مادران شهید پرور خرمشهری و ایران اسلامی همچنان که در دفاع مقدس بودند و از پشت جبهه تا خط مقدم همه دریک مسیر و مسیر ولایت بودند.

 رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه جهادگران عزیز نسل گام دوم انقلاب پا جای پای خواهران، مادران و رزمندگان آن زمان گذاشته اند و بر عهدی که با شهدا بسته ایم ایستاده ایم عنوان داشت: دیروز خرمشهر یک پیغام جدید صادر کرد و آن اینکه جبهه استکبار و آن هایی که در دوره آخرالزمانی همه حربه های خود را به کار گرفتید تا ملت غیور مقاوم ایران را به زانو دربیاورید از تهاجم فرهنگی، از کمپین فشار حداکثر ی اقتصادی از تحریم های ظالمانه، دشمنان بدبخت هستند که نمی دانند با هر قطره خون ۱۷ هزار شهید لشکرها و گروه ها درست شد و نسل جدیدی رویید.

سردار زهرایی افزود: خداوند دشمن ما را احمق آفریده، چشم و گوش دشمن ما را به روی حقایق و واقعیت ها کور می کند تا قدرت واقعی ایران اسلامی را نبیند ، امروز صدای جدید خرمشهر این است که دنیا بدانید نسل دوم انقلاب پرچم خود را در گام دوم انقلاب به دست سلام فرمانده ها به دهه نودی ها و هزار و چهارصدی ها می دهد.

وی با بیان اینکه ما در قرن شگفتی های اسلامی، قرن معجزات انقلاب اسلامی هستیم گفت: در قرن فتح کردن قله ها توسط جهادگران هستیم، جهاد ادامه دارد و جهادگران ما هرکدام با هر تخصصی که نه  سن،  نه جنسیت نه حزب نه رنگ و نه حتی توان فیزیکی و فکری می شناسد فقط  لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم است.

وی بااشاره به اقدامات جهادگران در دوران مقابله با کرونا گفت: طلبه های جهادی به تغسیل و تدفین کرونایی ها هجوم می بردند، جهادگران کارگاه تولید ماسک می زدند بچه های جهادی کوله ها را پر  و ضدعفونی کردند، همه می گفتند غربالگری قرنطینه چگونه باشد ۲۰۰ هزار جهادگر از گروه های جهادی به تیم های بهداشت و درمان برای غربالگری و قرنطینه کمک کردند این ها اگر بن بست شکنی نیست پس چیست .

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: همه در محرومیت زدایی دست ها را بالا بردند بچه های جهادی مثل شهدا پوتین ها را در آوردند پا برهنه برای جنگ با فقر و‌محرومیت رفتند خدا را شکر کنیم که این توفیق رابه ما داده خدمت گذار شما عزیزان باشیم.

سردار زهرایی با بیان اینکه ملت ما در ۴۳ سال در دل سختی ها از جنگ نظامی مستقیم و هر تهاجمی و هر تحریمی رشد کردیم گفت: در دفاع مقدس ۸۰ کشور تا دندان مسلح الان هم تمام دشمن و ائادی در منطقه هرچه توانستند انجام دادند اما ملت ایران پابرجاست تنگنا معیشتی و سختی داریم ولی آیا توانستند پیوند های اجتماعی و ولایی ما را دچار گسست کنند هرگز نتوانستند.

وی اظهار کرد: خرمشهر امروز به ما این را آموخت و ما عهد و پیمان و میثاق را با خرمشهر بستیم که با عهدی که بسته ایم بر ولایت می مانیم این صدای ما جهادگران است برای ادامه مسیر، خرمشهر های جدید در راه است حتما رزمندگان جدیدی هم به ما می پیوندند این مسیر ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی کشور از فرماندهان و مسئولین خوزستان و سراسر کشور  تشکر کرد و گفت: فرماندهان و مسئول بسیج سازندگی خوزستان  در سیل خوزستان، زلزله اندیکا، در تنش آبی از غیزانیه تا جاهای مختلف جهاد شان را دیده ایم ، مسئولین محترم سازندگی استان ها برادران پر تلاش که با همه نبودها کمبودها و همه فشارهای ماموریتی جانانه ایستاده اند قدردان آن ها هستیم.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: هیات رییسه های مجمع جهادی استان ها در دو دوره  مجمع جهادی را  پویا و پرنشاط کردند، گفتمان عمومی ایجاد کرده و این فرهنگ را بین جوانان گسترش دادند و اکنون هم که در انتخابات مرحله سوم هستیم عزیزان جدیدی که توسط خود جهادگران انتخاب شدندو قرار است این پرچم را تا دو سال آینده به دست هیات رییسه ها و شوراهای جهادی جدیدخواهند داد.

وی اظهار داشت: ۷ نفری که در مجمع عالی کشور بودند در داستان جهاد سازندگی، قانون بسیج سازندگی در اجرای منویات حضرت آقا و گسترش کمی و کیفی گروه‌های جهادی با دو‌کار شاخص نظام نامه جهادی ها و قرار گاه های جهادی و رزمایش های جهادگران فاطمی موثر بودند.

وی خطاب به منتخبین مجمع عالی جهادگران گفت: هرکسی  که رای آورد یا نیاورد ما در یک لشکر و جبهه و سنگر هستیم رفاقت ها صمیمیت ها شناخت ها همت و اراده بیشتر از زمان قبل باشد، رای تاثیر و انگیزه ای برای کار باشد و کسانی که رای می آورند بار مسئولیت عظیمی به دوش دارند.

 رییس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: منتخبین مجمع عالی کشور  برای ۴۲ هزار گروه جهادی ۹۰۰ هزار جهادگر مطالبه گری ، محتوا سازی ، حنجره این ها  برای مسئولین باشید، دوره های توانمند سازی، نظارت و  انسجام بخشی بین گروه ها، گسترش گروه ها کیفیت گروه‌ها و هر آن چیزی که مورد نیاز است بر دوش منتخبین است.

سردار زهرایی با بیان اینکه  بسیج و بسیج سازندگی نخواسته فرمانده جهادگران باشد  و به جهادگران دستور دهد گفت: با این سیستم از درون جهادی ها برخاسته خودتان، خودتان را به جلو می برید و بالنده می شوید پس این بار بر دوش هم شوراهای جهادی شهرستانی است که انتخاب شده اند، هم مجمع جهادی استان و هم منتخبین کارگروه هاو هیات رییسه که انتخاب می شوند.

 وی از منتخبین جهادگران خواست تا وقت بگذارید، باور داشته و شجاع باشید و با انگیزه و مطالعه  کار کنید با بچه ها ارتباط برقرار کنید، شبکه ای برای انقلاب برای ولایت داشته باشید.ما نه حزب نه گروه هستیم نه کار سیاسی می کنیم نه به رنگ ها دقت می کنیم به فرمان ولی امر مسلمین جهان و نیاز مردم دقت می کنیم و در حدتوان جلو می‌رویم.

مسئول بسیج سازندگی کشور به تخصصی کردن گروه های جهادی اشاره داشت و اظهار کرد: دوره سوم مجمع جهادی کشور و در سراسر کشور شوراها و مجامع استانی و کارگروه های تخصصی، از پرچم های که امروز برافراشته می کنیم تخصصی کردن گروه های جهادی است کارگروه های که در استان ها و ملی شکل می گیرد و انتخابات آن هم برگزار شده ارتباط صحیح و معنا داری با نظام اداری دستگاه های اجرایی و با مردم برای حل مسئله مردم داشته باشیم . 

وی در پایان بیان کرد: دوره توانمند سازی برای شوراهای جهادی و مجامع جهادی و کارگروه های جهادی و گروه های جهادی موفق و قرارگاه های عملیات جهادی ان شالله داشته باشیم خواهران و برادران مجزا در دو زمان ازبین خودتان در رشته های تخصصی می تواند استاد و مربی شود طرح دارد و می تواند ارائه کند ما آمادگی داریم در مرکز حرکت های جهادی همه ایده ها و درخواست ها و تقاضا را می پذیریم تا برای ۶ سال آینده آماده برگزاری یک دوره توانمند سازی با جمعیت بیشتر از این و با خروجی محتوایی باشیم .

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.