در رزمایش جهادگران فاطمی سرلشکر سلامی عنوان کرد:

جهادگران نشانه ای از نزول ملائک اند که موجب آرامش قلب مسلمانان می شوند

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه داستان مواجه انقلاب ما با مستکبران مواجه حق و باطل است، مطرح کرد: مادامی که حق به صورت کامل باطل را از صفحه جغرافیا حذف و محو کند این مواجه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران طی سخنانی در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی تهران که صبح امروز و به مناسبت هفته بسیج سازندگی در سالن امام علی (ع) ستاد کل پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: دیدن این اجتماع عظیم با این شور و نشاط ایمانی و انقلابی این احساس را در انسان زنده می کند که ایکاش به اندازه ی همین جمعیت و جماعت در بدر و احد در کنار رسول خدا می ماندند تا محکم، فداکارانه، شهادت طلبانه و مجاهدانه آن صحنه های نبرد را به نحو دیگری رقم میزدند.

وی افزود: اگر اندکی از شما با همین حرارت و انگیزه در ۱۹ رمضان در مسجد کوفه می بودید، قطعا امام مسلمین در محراب ضربت نمی خورد. اگر فقط اندازه ی همین جمعیت در نبرد با معاویه کنار امام حسن مجتبی می بودید، صحنه طور دیگری رقم می خورد و یا اگر شما در روز واقعه بودید حادثه ی عاشورا طور دیگری رقم می خورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: خداوند در نبردها گاهی هزاران فرشته را به یاری مومنان می فرستاد. امروز شما مصداق نزول نصرت الهی هستید.

سرلشکر سلامی جهادگران را نشانه ای از نزول ملائک که موجب آرامش قلب مسلمانان می شوند دانست و خطاب به آنان گفت: شما موجب اطمینان قلب ولی امرمان می شوید. زمین و زمان به وجود شما افتخار می کند و همان مصداق فضل انسان بر ملائک شما هستید که خداوند به زیباترین خلقت و بر پاک ترین فطرت سرشت شما را الهی قرار داد و شما را در یکی از حساس ترین لحظه های حیات اسلام در مسیر ولایت و جهاد قرار داد .

وی با بیان اینکه داستان مواجه انقلاب ما با مستکبران مواجه حق و باطل است، مطرح کرد: این نبرد تا کی ادامه دارد؟ مادامی که حق به صورت کامل باطل را از صفحه جغرافیا حذف و محو کند ادامه دارد، و اما دشمن تا کی در مقابل شما می ایستد.

فرمانده کل سپاه پاسداران مطرح کرد: به تعبیر قرآن تا زمانی که شما از دینتان دست بر ندارید دشمن با شما مقابله می کند. مادامی که شما در این مسیر هستید دشمن در مقابل شما می ایستد و شما تصمیم گرفته اید که این نبرد را ادامه دهید.

وی با بیان اینکه خداوند شما را فرمول غلبه بر دشمنان قرار داده است، خاطرنشان کرد: ما هنرنمایی شما را در میادین جنگ دیدیم آن زمان که از میادین مین می گذشتید، آن هنگام که کاسه های سرتان را به خداوند عاریه می دادید، زمانی که پرچم ها را بر می افراشتید و آن زمان که بیرق را از برادر شهیدتان می گرفتید، ما آنجا شما را دیدیم باور کنید اگر شما نبودید پیروزی ممکن نبود.

سرلشکر سلامی مردم را اسناد زنده ی پیروزی های اسلام در این عصر خواند و گفت: شما آمدید کنار امام حلقه زدید و از ولی امر دفاع کردید و او را مانند نگین انگشتری بر حلقه احساس و باور خود قرار دادید.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: درود خداوند بر شما که همیشه این احساس را با خود حمل می کنید که ای کاش کنار امیر مومنان و ائمه می بودیم، آنوقت می دانستیم که چگونه باید از حرم و حریم امام دفاع کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز صحنه همان است و دشمن با همان شقاوت یزید معاویه و شمر و در این میان میدان است، یادآور شد: امروز مردی از فرزندان رسول خدا در میدان مرکزی این جهاد بزرگ ایستاده و با دست های جانبازش مومنان را به ایستادگی، مقاومت و جهاد فرا می خواند.

سرلشکر سلامی با اشاره به مقیاس جهانی صحنه ی نبرد امروز ادامه داد: شما پیروز میادین سختی بوده اید که از نبرد با شکوه دفاع مقدس تا نا امید کردن دشمن در تهاجم فرهنگی موفق بوده اید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.