به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی؛

پیام تبریک دبیرپویش ایران سرسبز و قوی در سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی

گروه های جهادی و اجتهادی کم خرج و پرکار برای مردم، یاری رسان و از عسل شیرین تر و در برابر دشمنان ، مقاوم و از آهن سخت ترند. هسته گروه های جهادی فکر و اندیشه و کار و عمل را باهم دارند.

به گزاش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ 

باسمه تعالی

 

پیام تبریک دبیرپویش ایران سرسبز  و قوی  به مناسبت روز بسیج سازندگی

حرکت جهادی بدون چشم داشت و منّت متناسب ترین نوع حرکت با آرمان های انقلاب اسلامی و شبیه ترین به  حماسه دفاع مقدس است.

رفع استضعاف، استعدادیابی و حضور در مناطق دور دست اقصی نقاط بینش های ژرفی در جهت گیری های آینده کشور به سمت پیشرفت و عدالت ایجاد خواهد کرد که با حرکت های مرسوم  و بعضاً معلول  توسعه متمایز است.

گروه های جهادی و اجتهادی کم خرج و پرکار برای مردم،  یاری رسان و از عسل شیرین تر و در برابر دشمنان  ، مقاوم و از آهن سخت ترند.  هسته گروه های جهادی فکر و اندیشه و کار و عمل را باهم دارند. در میدان مکتب شهید سلیمانی مردم دارند و پیوند دهنده مردم و مؤسسات اجرایی نظامند. رافع چالش ها و تمهید گر جهش ها هستند و در تبیین و خدمت کوشایند. دیده بان سیاست گذاری اند و معین سیاست گزاران و کارگزارانند.

وجود چهل هزار هسته گروه جهادی و اجتهادی متشکّل از همه اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان و نخبگان و عالمان حوزه و اساتید دانشگاه  موهبت معنوی و مادّ ی و پایه های اصلی تمدّن نوین اسلامی است و در آغاز سده پانزدهم گنج مهمّی برای کشور محسوب می شوند که  نوید بخش آینده روشن کشور و فتوحات بیشتر است.

 ظرفیّت های ایران 164 میلیون هکتاری به برکت مجاهدت های بسیار و خون های مطهّر شهیدان در حال شکوفایی است و سازماندهی منابع انسانی در گستره منابع طبیعی و سرزمین از مهم ترین اقدامات مورد نیاز است.  

فرمان رهبر معظّم انقلاب  در آغاز سال 1401 برای  دو برابر شدن مجموعه های دانش بنیان به ویژه در حوزه کشاورزی که  شامل بر منابع طبیعی نیز هست مأموریّتی است که نیازمند حضور همه جوانان جهادی است و صمیمانه برای دستیابی به این هدف دست یکایک جهادگران عزیز را می فشارم.

خوشبختانه فناوری های دقیق و لایه های دانشی سرزمین  حاصلخیز ایران  به گونه ای فراهم است که می توانیم ایرانی آباد و سرسبز و قوی را برای نسل های آتی و حاضر ارتقاء  دهیم و از آن  محافظت نماییم.

سال گذشته مفتخربودیم در حماسه کاشت هزار درخت به یاد هرشهید خدمتگزار جهادگران عزیز بودیم و تا دستیابی به قلّه هدف و کاشت  یک میلیارد درخت و نهال با رعایت همه اصول علمی وفناورانه بر این عهد استواریم.

این دبیرخانه سپاس و تشکر خود را از حرکت جوان و انسجام بخش و بانشاط جهاد ابراز می دارد و روز بسیج سازندگی را به همه جهادگران تبریک می گوید .

رضا بیانی

دبیرپویش ایران سرسبز و قوی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.