بیانیه ای از مجمع عالی جهادگران کشور قرائت شد؛

میثاق نامه مجمع عالی جهادگران کشور به نمایندگی ۴۲ هزار گروه جهادی سراسرکشور در خصوص شهادت 2 طلبه شهید جهادگر

شهادت دو روحانی مجاهد، که یکی رزمنده جانباز، عالم اهل عمل، و دیگری جهادگر عرصه‏ های تبیین معارف حقه اسلام و خدمت به مومنان بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، بیانیه مجمع جهادگران کشور به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«أُذِنَ لِلَّذينَ يُقاتَلونَ بِأَنَّهُم ظُلِموا وَإِنَّ اللَّهَ عَلىٰ نَصرِهِم لَقَديرٌ»[1]

دستور جهاد و مبارزه آن زمان به رسول الله (ص) و یارانش داده شد که دشمنان اسلام کمر به قتل یاران حق بستند و حرمت اماکن مقدس را شکستند و چه محکم و استوار وعده یاری جهادگران جبهه حق از ناحیه خدای متعال قلوب مومنین را تسکین داده و عزم شان را جزم و قدمشان را درمبارزه ثابت نمود: «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»[2]

تاسی به خاندان مطهر رسول اعظم ( ص) در کمک و اطعام و امداد نیازمندان، سنت حسنه و ماندگاری است که بعد از گذشت 1400سال از ابلاغ دین مبین اسلام همچنان دستورالعمل امت اسلامی است و از افتخارات بزرگ نظام اسلامی احیا کریمه «وَ یُطْعِمُونَ الطَّعامَ عَلى‏ حُبِّهِ مِسْکیناً وَ یَتیماً وَ أَسیراً»[3] است. آری این عمل به دستورات اسلام ناب محمدی (ص) است که حقد و کینه صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی را صد چندان نموده، با توطعه شوم «هزار خنجر» به ‏زانو درآورده و خشکاندن ریشه این شجره طیبه را در سر می ‏پرورانند.

شهادت دو روحانی مجاهد، که یکی رزمنده جانباز، عالم اهل عمل، و دیگری جهادگر عرصه‏ های تبیین معارف حقه اسلام و خدمت به مومنان بودند؛ شهید حجت السلام والمسلین محمد اصلانی بار دیگر عجز و ناتوانی جبهه نفاق، شرک و کفر را به اثبات رساند. اگرچه طراحان این سناریوی شوم و وحشیانه ایجاد دوگانه‏ های دروغین مذهبی و قومی آرزومندند لکن همچون فتنه‏ های گذشته نه تنها این نقشه محقق نخواهد شد بلکه عزم راسخ این ملت اسلامی و بصیر بر ادامه راه پربهجت و سرخ در این جنگ ترکیبی دشمن استوار‏تر و کثرت جهادگران عازم و هوشمند جوان در این عرصه را به برکت خون پاک این شهیدان بزرگوار در پی خواهد داشت.

ما جهادگران ضمن تجدید عهد و میثاق با این اسطوره‏ های ایمان، عشق و ایثار و شهادت اعلام می ‏داریم:

1.راه مقدس این مجاهدان شهید را با همه توان ادامه داده و پرچم پرافتخار جهاد خدمت مومنانه و شهادت را همچنان در اهتزاز نگه خواهیم داشت.

2.از مسئولین امر مصرانه می ‏خواهیم تا نسبت به شناسایی عوامل پنهان و حلقات اتصال با سرویس های صهیونیستی، استکباری و شبکه های تکفیری نفاق اهتمام جدی داشته و انتقامی سخت ازعوامل و مسببان این قتل فجیع و شکسته شدن حرمت حرم رضوی (علیه ‏السلام) را در دستور کار خود قرار دهند.

3.چهره حقیقی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در جنایات بیش از پیش نمایان شده، هرگونه انفعال و سستی در مقابل این دشمن قسم خورده و خونخوار را خیانت به خون‏ های پاک بیش از 250000  شهید انقلاب اسلامی می ‏دانیم.

4.خون این شهدای بزرگوار و شهدای جبهه جهاد خدمت و سلامت و جهاد تبیین حجت را بر همه مسئولین تمام نموده، مجدانه می‏ خواهیم موانع موجود بر سر راه این فریضه نورانی و فرمان ولی امر مسلمین را در سراسر کشور برچیده و با روحیه و اقدامی جهادی گام های علمی و عینی در جهت تحقق شعار هوشمندانه سال توسط امام مسلمین برداشته شود.

5.ضمن تاکید بر حفظ وحدت و همدلی در میان فرق و مذاهب امت اسلامی توطئه وهابیت و عوامل تکفیری کفر و یهود معاند را بشدت محکوم نموده اشد مجازات را برای پدید آورندگان این فاجعه در داخل و خارج از مرز ایران اسلامی مجدانه خواستاریم.

من الله التوفیق و علیه التکلان

[1] . سوره حج؛ آیه 39

[2] . سوره حج؛ آیه 40

[3] . سوره انسان؛ آیه 8

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.