نشست صمیمانه جهادگران در وزارت ورزش و جوانان؛

جلسه اعضای مجمع جهادگران تهران بزرگ با معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان

یامین پور در نشست صمیمانه با جمعی از اعضای مجمع جهادگران تهران بزرگ: با ایجاد سازکاری در راستای ارتقای مشارکت های اجتماعی و جهادی جوانان در تهران و سایر نقاط کشور هم افزایی صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ: با حضور دکتروحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، دکتر امیرحسام ایزدی مسئول مجمع جهادگران تهران بزرگ، جناب آقای محمد نرگسی جانشین مجمع جهادگران تهران بزرگ، جناب آقای امیر شفیق مسئول امور آموزش و کیفی سازی مجمع جهادگران تهران بزرگ و... برگزار شد.

دکتر امیر حسام ایزدی مسئول مجمع جهادگران تهران بزرگ در نشست صمیمانه با دکتر وحید  یامین پور معاونت محترم ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: امروز با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و نگاه حمایتی و اصل تسهیلگری به جای تصدی گری در گروه های جهادی،  آماده حل مشکلات و موضوعات مختلف کشور و حوزه ماموریتی وزارتخانه جوانان هستیم.

مسئول مجمع جهادگران تهران بزرگ ادامه داد: اگر بخواهیم برای تحقق عدالت و پیشرفت قدم برداریم اولین اولویت آن گفتمان سازی و همگانی کردن این فرهنگ درون جامعه است که البته این فرهنگ جزئی از دین ماست و لازمه رسیدن به این آرمان و جایگاه در جامعه نیاز به خودسازی جمعی و فردی برای جوانان است و مصداق خودسازی فردی و تهذیب حرکت های جهادی است که وزارتخانه جوانان برای تحقق این جریان می تواند راهگشا باشد.

ایزدی در ادامه مطرح کرد امکان ایجاد  تفاهم نامه اجرایی جهت توسعه مشارکت های اجتماعی جوانان در حوزه فعالیت های جهادی فرهنگی ،آموزشی، مهارت افزایی، اشتغال  و محرومیت زدایی درمناطق کم برخوردار را دارا می باشیم که این امر میتواند بازویی برای پیش برد نظام مسائل مهم در حوزه جوانان کشور باشد.

دکتر وحید یامین پور در نشست با مجمع جهادگران تهران بزرگ با اشاره به ارتقا مشارکت های اجتماعی نوید هم افزایی وزارتخانه با گروه های جهادی را دادند.

 دکتر وحید یامین پور ، معاونت محترم ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور متذکر شدند انشاالله با ایجاد سازکاری در راستای ارتقاء مشارکت های اجتماعی و جهادی جوانان در تهران و سایر نقاط کشور هم افزایی صورت بپذیرد و شاهد رشد حداکثری جوانان در کشور باشیم.

جلسه مسئولین مجمع جهادگران

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.