سردار زهرایی عنوان کرد؛

پویش ایران سرسبز، میراث ما برای آیندگان خواهد بود

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از برگزاری پویش ایران سر سبز به منظور ترویج فرهنگ درختکاری و ترویج جنگل کاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی، سردار زهرایی  مسئول سازمان بسیج سازندگی ظهر امروز در حاشیه پویش ایران سر سبز که در استان همدان برگزار شد،  اظهارداشت: درختکاری،  جنگل کاری و حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از فرسایش خاک یکی از مسائلی مهمی است که همواره مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری می باشد.

وی در ادامه گفت: در همین راستا پویش ایران سر سبز با مشارکت مردم، بسیج، همیاران طبیعت، تشکل‌های زیست محیطی ومنابع طبیعی، سازمان‌های مردم نهاد، هلال احمر وکلیه دستگاه و نهاد اجرایی عضو نهضت سبز در کشور راه اندازی شده و چشم انداز آن نیز ایرانی سرسبز و ایرانی قوی خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی افزود: در پویش ایران سر سبز به دنبال کار نهضتی و پای کارآوردن مردم هستیم و امیدواریم  با مشارکت مردم و گروه های جهادی در این پویش، شاهد گسترش فرهنگ درختکاری و ترویج جنگل کاری در سطح کشور خواهیم بود.

محمد زهرایی بیان داشت: یکی از شروط موفقیت در کارهای پویشی، هم افزایی و مشارکت می باشد و سازمان بسیج سازندگی در پویش ایران سر سبز در کنار سازمان جنگل ها و مراتع خواهد بود تا این حرکت زیبا را به یک گفتمان عمومی و مردمی تبدیل کنیم.

وی با تاکید بر معرفی الگوهای موفق در حوزه درختکاری و جنگل کاری به جامعه و مردم، بیان داشت: با این اقدام به ترویج فرهنگ درختکاری کمک بزرگی می کنیم و ان شاءالله به زودی شاهد تبدیل شدن این پویش به یک گفتمان بزرگ مردمی خواهیم بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی در پایان در خصوص اهمیت پویش ایران سر سبز گفت: آیندگان ما را به رفتار امروزمان قضاوت خواهند کرد و از ما خواهند پرسید که با طبیعت چه کرده ایم؟ همانطور که آبا و اجداد ما این میراث گران بها را برای ما به ارث گذاشته اند، ما نیز وظیفه داریم که طبیعت را برای آیندگان حفظ کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.