پیام سردار زهرایی به مناسبت حماسه یوم الله 9 دی؛

نه دی، نور بصیرت الهی بود در دل های امت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به مناسبت حماسه یوم الله 9 دی پیامی صادر نمودند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به مناسبت حماسه یوم الله 9 دی پیامی صادر نمودند متن پیام به شرح زیر می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند. روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند و در نهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند. نهم دی ماه یک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

اینجانب با تبریک و گرامیداشت این حماسه الهی به محضر مقام عظمای ولایت، مردم ولایت مدار ایرانی اسلامی و تمامی جهادگران بسیجی، آرزوی ظهور منجی عالم بشریت و توفیق خدمت به ولی نعمتان انقلاب اسلامی را از خدواند متعال خواستارم.

محمد زهرایی

8/10/1400

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.