جلسه هم اندیشی مسئولان و مدیران سیج سازندگی کشور در روز سوم

بختیاری در مشهد مقدس اعلام کرد: قرار است ۴۰ هزار خانه ظرف دو سال ساخته شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: قرار است ۴۰ هزار خانه ظرف دو سال ساخته شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: قرار است ۴۰ هزار خانه ظرف دو سال ساخته شود و از لحاظ کیفیت، سرعت عمل و وضعیت منطقه باید مورد توجه قرار گیرد تا این کار بزرگ به عنوان‌ نماد برای وگره‌گشایی از مشکلات جامعه باشد.
مرتضی بختیاری صبح امروز در جلسه هم اندیشی با مسئولین و مدیران بسیج سازندگی سپاه‌های استان‌های کشور اظهار داشت: بسیج سازندگی‌ امیدی برای دولت سیزدهم بوده که خود فرصت بسیار مغتنمی است، چرا که جهاد سازندگی کار دلی انجام می‌دهد. 

وی افزود: بسیاری از ما در کار خسته و در بن‌بست‌های زندگی ناامید می‌شویم، اما آنچه که از بزرگان دینی، امام و رهبری فرا گرفته‌ایم این است که اگر در شرایط سخت کار کردین، هنر است. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بسیج این است که دلی کار می‌کند که جزو مبانی اصیل و عقیدتی است. 

بختیاری تاکید کرد: خواسته ما این است که دولت سیزدهم در همه صحنه‌های کاری موفق باشد و بتواند بیش از گذشته در دنیا سرافراز و تحت حمایت‌های رهبری بر وظایف جامعه عمل بپوشاند. 

وی با اعلام اینکه راه طولانی در پیش است، گفت: امروز بسیج سازندگی‌ سرمایه نظامی است چرا که وقتی در کنار هم‌ باشیم، قدرتی عظیم‌ به وجود می‌آید. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد: بسیج، کمیته امداد و سایر نهادهایی که زیر نظر رهبری است، برکات زیادی دارند؛ اینکه برای نیازمندان و فقیران بسته‌های حمایتی تهیه می‌کنیم، آرام بخش‌ترین کار است. 

بختیاری ادامه داد: رهبری در بیان ویژگی‌های مدیر شایسته اعلام کردند که مدیر باید با تقوا و ایمان باشد؛ این ویژگی تفاوت نظام اسلامی با سایر نظام‌ها را مشخص می‌کند. 

وی افزود: ویژگی دیگر مدیر شایسته، خدمتگزاری، باتحرک و خستیگی ناپذیری است، مدیر باید شجاع و فعال در برابر دشمن باشد اما فردی که در برابر آمریکا رنگ ببازد به درد این نظام‌ نمی‌خورد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)گفت: امین،‌ دلسوز و متعهد به نظام، دارای اعتماد به نفس و خودباوری و دارای عزم راسخ، عدالتخواه و ضد فساد،اهل رعایت بیت المال از دیگر ویژگی‌های مدیر انقلابی است. 

بختیاری با اعلام اینکه وقتی کار در اختیار اهلش قرار می‌گیرد، نگران بیت‌المال نیستیم، اظهار کرد: بسیج سازندگی‌ این ویژگی‌ها را دارد؛ رهبری وقتی مسئولیت ولایت فقیه را پذیرفت با قوت کار را به عهده گرفتند و با تدبیر و عقلانیت مسائل را پشت سر گذاشتد. 

وی بیان کرد: رهبری به این مسئله تاکید داشتند که مدیرانی انتخاب شود که بسیجی، انقلابی و جهادی باشد؛ بنا به مسئولیت قرار است 40 هزار خانه ظرف دو سال ساخته شود و از لحاظ کیفیت، سرعت عمل و وضعیت منطقه باید مورد توجه قرار گیرد تا این کار بزرگ به عنوان‌ نماد برای گره‌گشایی از مشکلات جامعه باشد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی نوشته شد که کار بزرگی برای ساخت منزل مسکونی اقشار ضعیف است، اجازه ندهید ناملایمات در کار به وجود آید تا بتوانیم گره از کار نیازمندان بگشاییم. 

بختیاری اذعان کرد: با وجود تکان‌های اقتصادی و تورمی که وجود دارد، کمک‌های مومنانه پابرجا بود؛ خدا به زبان رهبری جمله مواصات و همدلی مومنانه را انداختند که با این تعبیر در آینده هم یقینا پیروزی از آن ماست.

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.