معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:

عدالت محوری و تحقق عدالت از طریق رسیدگی به مناطق روستایی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: سال آینده، سال پر رونق‌تری در رسیدگی به محرومان و روستاها توسط دولت سیزدهم خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سیدامیرحسین مدنی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران و مسوولان سازمان بسیج سازندگی استانهای کشور در مشهد افزود: عدالت محوری و تحقق عدالت از طریق رسیدگی به مناطق روستایی از برنامه ها و تاکیدات دولت است و در این راستا تلاش همه جانبه دارد.

وی ادامه داد: یکی از نیروها و سازمانهای موفق در زمینه محرومیت زدایی و خدمت رسانی، سازمان بسیج سازندگی و فعالیت گروههای جهادی است که دولت تلاش دارد بیش از سایر دولتها از این ظرفیت بهره ببرد و در جهت خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم از آن استفاده کند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: طبق برنامه ها و اولویتهای موجود دولت بنا دارد با کسب همکاری از بسیج سازندگی و گروههای جهادی خدمت رسانی در مناطق محروم را پررنگ تر کند.

وی با اشاره به همکاریها و تفاهم نامه های امضا شده با بسیج سازندگی افزود: در زمینه اشتغال به عنوان برنامه محوری دولت سیزدهم، بسیج سازندگی در ایجاد یک میلیون شغل در کشور همکاری موثری خواهد داشت.

مدنی ادامه داد: هم اکنون برای آبرسانی به روستاهای دچار تنش آبی از ظرفیت بسیج سازندگی بهره گرفته می‌شود.

وی گفت: بیش از هشت هزار روستا در کشور دچار تنش آب هستند و برای آب رسانی به این تعداد تفاهم نامه بسیار خوب و موثری با بسیج سازندگی امضا شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور افزود: در حوزه ساخت مسکن نیز تعهد خوبی داده شده به این صورت که ساخت ۱۰۰ هزار مسکن از مجموع یک میلیون مسکن وعده داده شده از سوی دولت را طی یکسال سازمان بسیج سازندگی با همکاری موثر خود برای محرومان خواهد ساخت.

وی ادامه داد: در صدد هستیم در زمینه ایجاد راه روستایی نیز توافق خوبی انجام شود.

مدنی گفت: اولویت دولت در ۲ حوزه کشاورزی وآبرسانی به عنوان مهمترین اولویتهای رسیدگی به نقاط روستایی محسوب می‌شود.

وی افزود: بسیج بازوی اجرایی قوی در حوزه خدمت رسانی به مردم است و تمام تلاش دولت در استفاده از ظرفیتهای این مجموعه است.

دکتر مدنی اظهارداشت: در زمینه محرومیت زدایی و خدمت رسانی، سازمان بسیج سازندگی و فعالیت گروه‌های جهادی شاخص عملکرد در کشور است؛ در همین راستا دولت سیزدهم تلاش دارد بیش از سایر دولت‌ها از این ظرفیت بهره‌مند شود و در جهت خدمت‌رسانی به مردم و مناطق محروم بویژه در حاشیه شهرها از آن استفاده کند.

وی افزود: تاکید دولت بر رسیدگی به مناطق روستایی و محروم است ؛ دولت سیزدهم با شعار عدالت محوری و تحقق عدالت از طریق رسیدگی به مشکلات مناطق روستایی تلاش دارد تا با همکاری بسیج سازندگی وگروه‌های جهادی فعالیت خود را در مناطق محروم گسترش دهد.

مدنی خاطرنشان کرد: سال آینده، سال پر رونقی در رسیدگی به محرومان و روستاییان توسط دولت سیزدهم خواهد بود و به مشکلات محرومان و روستاییان بیش از دولت‌های گذشته توجه خواهد شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان اینکه بیش از 8هزار روستا در کشور تنش آبی دارند ادامه داد: برای آبرسانی به روستاهای دچار تنش آبی، دولت طی تفاهم نامه‌ای از ظرفیت بسیج سازندگی بهره گرفته است.

مدنی با بیان این مطلب که  بسیج سازندگی در ایجاد یک میلیون شغل در کشور همکاری موثری خواهد داشت و در همین راستا  تفاهم نامه‌هایی  با بسیج سازندگی امضا شده است و به عنوان محور برنامه‌های دولت به موضوع اشتغال کمک خواهیم کرد. همچنین 100هزار واحد مسکونی را طی یک سال برای محرومان خواهیم ساخت.

وی با بیان اینکه پیگیر هستیم تا در زمینه ایجاد راه روستایی توافقی با دولت صورت بگیرد اظهارداشت: بسیج بازوی اجرایی قوی در حوزه خدمت‌رسانی به مردم است و تمام تلاش دولت استفاده از ظرفیت‌های مجموعه بسیج است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.