پیام تسلیت سردار زهرایی

عروج جهادگر آسمانی طلبه جهادگر مرحوم "دانیال سالاری"

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی کشور، عروج جهادگر آسمانی طلبه جهادگر مرحوم *دانیال سالاری* موجب تأسف و تأثر بسیار گردید.

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی کشور، سردار زهرایی در پیامی عروج شهادت گونه جهادگر آسمانی طلبه جهادگر مرحوم *دانیال سالاری* را به محضر امام زمان عج الله تعالی فرجه شریف، ولی امر مسلمین جهان و همه عاشقان و دلداران خط جهاد و محرومیت زدائی تبریک و تسلیت گفتند.

سردار زهرایی در پی عروج آسمانی طلبه جهادگر گفت: تردیدی نیست نقش آفرینی‌های ارزنده و جهادی این طلبه جوان در دفاع از آرمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب و خدمت به محرومین و ولی نعمتان انقلاب هرگز فراموش نخواهد شد.

وی افزود: این جهادگر بسیجی، مؤمنانه در عرصه خدمت به نظام اسلامی و تربیت جهادگران مومن و متدین کوشید. این عروج شهادت گونه را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح بلندش، علو درجات و حشر با شهیدان و صالحان و برای بازماندگان اجر صابران را طلب می‌کنم. 
بی شک هزاران جهادگر در گروه های جهادی ادامه دهنده راه این شهید عزیز خواهند بود. 


سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: لازم به ذکر است دانيال سالاري 28 ساله که خودش از اهالی منطقه محروم آهوگان قلعه گنج بود، بر اثر سانحه رانندگی در منطقه صعب العبور راسک، حوالی رمشک به شهادت رسید.

ایشان اشاره کرد: وی كه از روحانيون و مداحان جوان منطقه بود با حضور گروه‌های جهادی در منطقه با حرکت جهادی آشنا شده بود و در کنار سایر همراهان جهادی خود در طول سال در منطقه سکونت خود فعالیت می کرد.

شهید سالاری در قالب گروه جهادی فانوس کرمان در مناطق محروم حاضر شده بود. همراه وی نیز در این حادثه مصدوم شده است.

همچنین امیرحسین کرمی، از اهالی روستای راسک نیز در این سانحه دچار آسیب دیدگی شده است.

 

بدوو

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.