سردار زهرایی عنوان کرد:

بسیج سازندگی به‌دنبال توزیع عادلانه منابع در روستاها است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج سازندگی به‌دنبال اجرای عدالت در توزیع عادلانه منابع در روستاها جهت محرومیت‌زدایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سردار محمد زهرایی در جمع گروه‌های جهادی استان اردبیل، به تشریح فعالیت‌های بسیج سازندگی پرداخت و اظهار کرد: ما امروز به‌دنبال اجرای عدالت در توزیع عادلانه منابع در روستاها هستیم تا با محرومیت‌زدایی‌ها و فراهم کردن بسترهای لازم در روستاها، زمینه‌های حیات مجدد روستاها را فراهم کرده و به تولیدات کشاورزی رونق دهیم.

وی به اقدامات محرومیت‌زدایی بسیج در روستاها اشاره کرد و افزود: نهضت آبرسانی به روستاها، ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، احیای جاده‌های روستایی در کنار فرهنگسازی کار جهادی و تقویت روحیه انقلابی از جمله رسالت‌های جهادگران در مناطق مختلف و کم برخوردار کشور برای محرومیت‌زدایی و فراهم کردن زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: شجره طیبه بسیج، تشکیلات انقلاب اسلامی است و با اقدام انقلابی خود ضمن کمک به دولت، بارهای زمین مانده نظام جمهوری اسلامی را بر می‌دارد.

زهرایی، با بیان اینکه جامعه‌سازی اسلامی با دولت‌سازی اسلامی اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: برای ایجاد دولت اسلامی، نیز باید ریل نظام اداری کشور اصلاح شود و کارها با روحیه جهادی و انگیزه الهی انجام شود.

وی به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: لازم است مدل اقتصاد مقاومتی به دستورالعمل لازم الاجرا تبدیل شود تا با انقلاب در اقتصاد، شاهد تحول اقتصادی در کشور باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، با بیان اینکه بسیج تبدیل کننده تهدیدات دشمنان به فرصت برای پیشرفت کشور است، به مدل لیبرالی اجرا شده در کشور اشاره کرد و گفت: تفکر لیبرالی برخی مدیران در سال‌های گذشته منجر به خالی شدن روستاها و افزایش مهاجرت به شهرها و به‌ دنبال آن افزایش حاشیه‌نشینی شده است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.