سردار حسن زاده:

سپاه محمد رسول الله (ص) ۳۰۰۰ گروه جهادی ثبت شده دارد

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ غالب بر ۳۰۰۰ گروه جهادی ثبت شده دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ طی سخنانی در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی تهران که صبح امروز و به مناسبت هفته بسیج سازندگی در سالن امام علی (ع) ستاد کل پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج سازندگی را گرامی می داریم و از همه ی شهدای عزیز مدافع حرم، امنیت، سلامت و شهدای جهادگر یاد می‌کنیم.

وی افزود: مجموعه همایش های جهادگران فاطمی به تدبیر، برنامه ریزی و اقدام سردار سلیمانی در سراسر کشور در حال برگزاری است و امروز در تهران بزرگ با حضور گروه های جهادی از همه اقشار برگزار شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ غالب بر ۳۰۰۰ گروه جهادی ثبت شده دارد.

سردار حسن زاده با شاره به خدمات و گروه های جهادی اقشار مختلف بسیج اذعان داشت: همه ی اقشار ما گروه های جهادی را شکل دادند و خدمات رایگانی را بویژه در مناطق محروم ارائه می کنند.

وی مطرح کرد: از سه سال پیش در تهران بزرگ در تمام گردان های بسیج پایه گروه های جهادی شکل گرفته اند و همه گردان ها هم اکنون دارای گروه های جهادی هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه گروه های جهادی تهران در تهران بزرگ و ۲۷ استان در حال ارائه خدمات هستند، ادامه داد: تمرکز ما بر ارائه خدمت در سه استان کرمان، خراسان شمالی و خوزستان است.

سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا غالب بر ۳ میلیون بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

وی از اهدای بالغ بر ۳۵۰۰ جهیزیه در تهران و سایر استان ها در دو سال اخیر توسط سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خبر داد و گفت: در دو روز گذشته چهارمین عملیات گسترده جهادی مشترک آغاز شده است که این عملیات با همکاری شهرداری تهران، بسیج سازندگی و گروه های جهادی عملیات در محلات در سطح تهران و حومه متمرکز می شوند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه امید مردم عزیزمان در این دورانی که مسئولین انقلابی حضور دارند به ثمر می رسد، یادآور شد: در تهران سامانه ای داریم که در آن بالغ بر ۱۲۰۰۰۰ خانواده شناسایی شده اند و ان شا الله در خرداد ماه پنجمین مرحله عملیات توزیع کمک های معیشتی بین این خانواده ها را خواهیم داشت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.