آیت الله نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان اسلام عنوان کردند؛

کار بسیج سازندگی خدمت به مردم است و این بسیار ارزشمند است چرا که مهمترین عبادت پروردگار است

کار بسیج سازندگی بسیار مهم و با فضیلت هست و هر قدمی که در این راه برداشته شود اجری عظیم دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ امروز ظهر سردار زهرایی مسئول سازمان بسج سازندگی در سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی با حضرت آیت الله نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان اسلام دیدار کردند.

آیت الله نوری همدانی در دیدار با سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی فرمودند: شکر خدا به برکت انقلاب اسلامی امروزه تا روستاهای ما از خدمات آسفالت، راهسازی، آب، برق و گاز بهره مند هستند.
وی افزودند: در این انقلاب اصل مردم هستند و خدمت به این مردم بدون شک عبادت است. طبق آیه قران هرکسی به مردم منفعت برساند از دیگران نزد خدا محبوب تر است.
آیت الله نوری همدانی مرجع عالیقدر شیعیان اسلام تصرح کردند: ک کار بسیج سازندگی خدمت به مردم است و این بسیار ارزشمند است چرا که مهمترین عبادت پروردگار است. با یستی با کمال اشتیاق به مردم خدمت کنید و بدانید که اگر روزی خسته بشوید این توفیق نصیب کسی دیگر خواهد شد.
ایشان عنوان کردند: کار بسیج سازندگی بسیار مهم و با فضیلت هست و هر قدمی که در این راه برداشته شود اجری عظیم دارد.

سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در دیدار با آیت الله نوری همدانی با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی با دستور رهبر معظم انقلاب در حمایت از جریان های جهادی تشکیل شد و این سازمان در بسیج تشکیل شد تا دست خوش تغییرات در دولت ها نشود.

وی ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی با انسان های بصیر انقلابی و جهادی تشکیلشده است تا منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را با رفتار جهادگرانه معنا کند.

دکتر زهرایی افزود: امروز ۴۲ هزار گروه جهادی ثبت شده فعال در کشور از اقشار مختلف مردم داریم که در حوزه های مختلف جهادی فعالیت اثر بخشی دارند.

وی تصریح کرد: در قم نیز یک کار بی نظیر از گروه های جهادی طلاب صورت گرفت و آن غسالی فوت شدگان ناشی از کرونا بود.

سردار زهرایی در ادامه توضیح داد: رویکرد دولت سیزدهم بسیار رویکرد خوب و انقلابی است و اینکه در موضوع آبرسانی روستاها با مشارکت دولت و بسیج سازندگی توانسته ایم قدم ها و گام های بزرگی برداریم.

وی افزود: گروه های جهادی کشور به عنوان خادمین مردم و فرزندان ولایت با افتخار به مردم خدمت می کنند. و نیز ۱۴ هزار گروه جهادی و ۱۵۳ هزار نفر در این هفته به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی، با عنوان رزمایش جهادگران فاطمی در خدمت محرومین می باشند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد: با الگو گیری از شهید سلیمانی که جبهه مقاومت را ایجاد نمود ما باید جبهه خدمت رسانی را جهانی کنیم و در بلاد اسلامی خدمت رسانی کنیم.

وی در آخر گفت: هرجایی باری روی زمین در نظام مانده باشد؛  گروه های جهادی بدون چشم داشتی پای کار آمدند و خواهند آمد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.