مسئول بسیج سازندگی کشور عنوان کرد:

در حال عبور از جنگ اقتصادی هستیم/ شهدای جهادی حرم رضوی به تعداد همه جهادگران در کشور تکثیر می شوند

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۴۲ هزار گروه جهادی با ۹۰۰ هزار جهادگر در عرصه های مختلف هستند که مسیر شهدای حرم مطهر رضوی را چند برابر ادامه می‌دهند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، امروز غروب در مشهد مقدس با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی و مسئولین لشگری و کشوری استان خراسان رضوی همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دو شهید طلبه جهادگر حجج الاسلام دارایی و اصلانی و عرض تسلیت به خانواده معظم این دو شهید گران قدر برگزار گردید.

سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی طی سخنانی اظهار داشت: ارواح پاک شهدای صدر اسلام، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای هسته ای و شهدای مظلوم جهادی درود می فرستیم.

وی افزود: شهدای گمنام جهادی هنوز در عرصه های جنگ با محرومیت از آبرو، حیثیت، وقت، انرژی و رفاهشان می گذرند تا خدمتی را به خلق ارائه دهند.

باتک'

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه امروز در محضر دو شهید عزیز هستیم که در حرم رضوی به مقام شهادت نائل شدند، ادامه داد: تربیت چنین فرزندانی افتخار دارد و در ماه مبارک رمضان و زبان روزه بین این همه زائر امام رضا (ع) خداوند این شهدا را انتخاب کرده است.

سردار زهرایی با بیان این که شک نکنید که دو شهید والامقام ما بر گزیده ی حق تعالی هستند، افزود: درود می فرستم به خانواده ی پر استقامت، عزیز، پرتوان و بصیر شهدا.

وی اضافه کرد: امروز در این وانافسای بین حق و باطل که فتنه هر روز از یک دریچه به انسان حمله می کند، خانواده های بصیر، انقلابی و مقاوم و ثابت قدم در راه خدمت به انقلاب اسلامی را داریم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی تاکید کرد: تاریخ فراز و نشیب زیاد داشته است و از زمان بعثت پیامبر(ص) و دوران حکومت کوتاه امیرالمومنین امام علی (ع) دیگر حکومت اسلامی را ندیده است.

یااتکلب

سردار زهرایی با بیان اینکه نهضت ها و انقلاب های نصف و نیمه ی زیادی در تاریخ داشته ایم، یادآور شد: حکومت تمام قد با تمام ابعاد و ویژگی های اسلامی را نداشته ایم تا خداوند روح اله ای را آغاز کرد که ۴۵ سال در درون خود به مبارزه با نفس پرداخت و از روزی که فرمود سربازان من در گهواره اند، نهضت خودش را آغاز ساخت.

وی مطرح کرد: می بینید که ۴۳ سال از عمر با برکت تنها حکومت به تمام معنا اسلامی گیتی می گذرد. 

مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان این که برخی می گویند که در بعضی موارد عقب ماندگی داریم، ادامه داد: تنها یک ماه از جنگ بین روسیه و اوکراین می گذرد و کشور های به ظاهر متمدن و اقتصادی اروپا به دچار ترس از تحریم شده اند.

سردار زهرایی گفت: کشور های اروپایی در این مدت یک ماهه در حال زانو زدن هستند. در حالیکه حکومت اسلامی تازه تاسیس در مقابل ۸۱ کشور تا دندان مسلح مقاومت کرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون هم نظام مقدس جمهوری اسلامی با بخش عظیمی از اروپا،رژیم کودک کش صهیونیستی آمریکا و عواملش در منطقه در جنگ اقتصادی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی اشاره کرد: نظام اسلامی هر روز بالنده تر و سر افراشته تر به راه خود ادامه می دهد. چرا که نظامی برخواسته از وعده الهی بوده و مستضعفین وارث سرزمین هستند.

وی تصریح کرد: نفس گرم الهی کسی که این نهضت را راه اندازی کرده است، این نظام را راهبری می کند و روح الله موسوی خمینی(ره) در نام خود تجلی می کند و جانشین بر حق ایشان یعنی امام خامنه ای (مد ظله العالی) مسیر را مثل روز برای مردم روشن کرده اند.

سردار زهرایی با اشاره به مقاومت مردم یمن با شکم گرسنه گفت: شک‌نکنید که آل سعود را خود یمنی ها به تنهایی جمع می کنند و نیازی نیست که ایران ورود پیدا کند.

یااانار

مسئول سازمان بسیج سازندگی قرن پانزدهم را قرن شگفتی های اسلام خواند و افزود: ما فقط یک پیچ به نام جنگ اقتصادی را داریم که درحال عبور از آن هستیم.

وی تاکید کرد: امروز روز عبور از جنگ اقتصادی است و شک نکنید که پس از این عبور تمام مسیرها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش حکومت اسلامی فراهم است‌.

سردار زهرایی با بیان اینکه مردم احتیاج به یک لکوموتیو ورهبران اجتماعی دارند، خاطرنشان کرد: جنگ فقط اسلحه به دست گرفتن نیست و هرکسی در جنگ اقتصادی، فرهنگی و زمینه های دیگر کاری انجام می دهد تبدیل به یک افسر نظام اسلامی می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: جهادگران در هرلباسی رهبران اجتماعی این جنگ هستند و ثابت کرده اند که به خوبی از پس این جنگ بر می آیند.

وی مطرح کرد: دشمنان فکر می کردند که نسل بعدی انقلاب پای کار نمی آید در حالیکه ما مدافعین حرم را دیدیم که برای شرکت در جبهه حق علیه باطل سر از پا نمیشناختند.

سردار زهرایی اضافه کرد: آیا شهادت های صورت گرفته شده مانع از پیشرفت اصلی ایران شد؟

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در گروه های جهادی چند هزار بار تکثیر شد، یادآور شد: شش هزار گروه جهادی داریم که با نام حاج قاسم فعالیت می کنند و این راه تمامی ندارد.

وی افزود: روحانیون را در حرم رضوی مورد ضربات چاقو قرار دادند چرا که می خواهند بین شیعه و سنی، ایرانی و افغانستانی و بین قومیت ها اختلاف بیاندازند. آن ها می خواستند در ابتدای سال نا امنی را ترویج کنند ولی خیال واهی دارند و تلاش هایشان نتیجه عکس داده و غیرت مسلمانان باعث برانگیختگی بیشتر حق طلبان شده است.

Fghgggg

سردار زهرایی گفت: خون این دو شهید مسیر جدیدی را بر همه ی جهادی ها باز کرده است. روحانی جهادی و کمک به مردم در حاشیه شهر را دست کم نگیرید، باب شهادت باز است و زندگی علمای ما با تاسی از سیره زندگی ائمه اطهار است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی از فعالیت ۲۰۰۰ گروه جهادی و ۹۰۰۰۰۰جهادگر در عرصه های مختلف فرهنگی، عمرانی، پزشکی و رسانه ای خبر داد و گفت: از خداوند می خواهیم که به وظیفه خود در خدمت به جهادگران درست عمل کنیم.

وی افزود: باید مسیر دو شهید را نشان بدهیم و با تشکیل گروه های جهادی و اردوکشی های صد برابری در مناطق محروم و خدمت بی منت به مردم شریف نشان بدهیم که این مسیر پایان ندارد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.