سردار حزنی عنوان کرد؛

توان و ظرفیت گروه های جهادی به عنوان جوانان انقلابی باید مورد حمایت حداکثری قرار گیرد

گرفتن فاصله در ساختارها و نظام افزارها به عنوان یک پاشنه آشیل برای مردم در جلوگیری از شکوفایی ظرفیت ها است. و در دفاع مقدس شاهد یک هم افزایی حداکثری، هم دلی و اخلاص در ایمان و عمل بودیم و تاثیر آن بر پیروزی در مقابل ده ها کشور را دیدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، جلسه هم افزایی ما بین سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در محل سازمان بسیج اقشار صورت گرفت. در این جلسه سردار حزنی فرمانده محترم قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای خدمت رسانی به محرومین بیان داشت: هم افزایی رمز پیروزی و موفقیت در مراحل سخت کشور بوده است تا خدمت رسانی به محرومین همه جانبه گردد. و در کمک مومنانه، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به محرومین شاهد این شکوفایی بوده ایم.

وی تصریح کرد: در کنار مردم بودن به عنوان یک اولویت در سپاه در راس امور است و افتخار ما این است که کار به دست خود مردم در حال انجام است و داشتن پشتوانه مردمی باعث خنثی شدن تلاش دشمن شده است.

سردار حزنی اشاره داشت: گرفتن فاصله در ساختارها و نظام افزارها به عنوان یک پاشنه آشیل برای مردم در جلوگیری از شکوفایی ظرفیت ها است. و در دفاع مقدس شاهد یک هم افزایی حداکثری، هم دلی و اخلاص در ایمان و عمل بودیم و تاثیر آن بر پیروزی در مقابل ده ها کشور را دیدیم.

وی افزود: در خدمت رسانی به مردم در سیل، زلزله و مبارزه با کرونا، این یکدل شدن بین ساختارها را شاهد بودیم که توانستیم در کمترین زمان ممکن و با بیشترین توان، مشکلات را مرتفع گردانیم.

سردار حزنی بیان داشت: توان و ظرفیت گروه های جهادی به عنوان یکی از بهترین توان جوانان انقلابی باید مورد حمایت حداکثری قرار گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.