در سفر رئیس جمهور محترم به استان مازندران؛

استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در گسترش انرژی های تجدید پذیر

وزیر کشورگفت: عملیات اجرایی نیروگاه زباله‌سوز ساری بر عهده بسیج سازندگی قرار گرفت و مقرر شد با تأمین اعتبار از سوی دولت در چند ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه به سرانجام برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، به نقل از ایکنا، احمد وحیدی، وزیر کشور در جریان سفر یک روزه هئیت دولت به مازندران، بعد از ظهر دیروز، ۲۰ اسفندماه به همراه، مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، غلامرضا شریعتی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران و جواد طالبی شهردار ساری از نیروگاه زباله‌سوز مرکز استان بازدید کرد.

وحیدی در این بازدید نیروگاه زباله‌سوز ساری را مهم‌ترین پروژه زیست محیطی مرکز استان دانست و اظهار کرد: این نیروگاه می‌تواند گام بزرگی برای پیشگیری از آلاینده‌های زیست‌محیطی و تضمین سلامت مردم مرکز استان باشد.

وی علت تأخیر اجرای این پروژه را کم‌کاری پیمانکار قبلی دانست و افزود: هم‌اکنون عملیات اجرایی آن بر عهده بسیج سازندگی قرار گرفت و مقرر شد با تأمین اعتبار از سوی دولت در چند ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه به سرانجام برسد.

وزیر کشور با بیان اینکه نیروگاه زباله‌سوز ساری علاوه بر رفع مشکل زباله مرکز استان می‌تواند مشکل زباله‌های اطراف ساری را هم برطرف کند، گفت: ما نیز تلاش می‌کنیم تا اعتبارات لازم را برای این پروژه مهم در مرکز استان لحاظ شود و مجریان این پروژه نیز در زمان تعیین‌شده، آن را به اتمام برسانند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.