معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی ومحرومیت زدایی؛

بسیج سازندگی ۱۰ هزار ۵۰۰ نفر را صاحبخانه کرد /مشکلات با الگوگیری از مکتب حاج قاسم قابل حل است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه از خانه دار شدن ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مددجو به همت بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی؛ آئین اختتامیه احداث ۴۹۳واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی  بر اساس (تفاهم نامه سال ۱۳۹۷) با حضور سردار  سید ضیاالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز 8 دی ماه در سپاه کربلا برگزار شد.

سردار حزنی در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم و ایام الله ۹ دی ماه، با اشاره به اینکه مردم مازندران در جبهه محرومیت زدایی و مقابله با کرونا کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشتند، از طرح سردار شوشتری برای محرومیت زدایی در کشور خبر داد و گفت: در  ۳۲۴روستای مازندران  ۴۹۳ مسکن مددجویی ساخته و تحویل مردم شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه بخشی از هزینه‌های احداث مسکن محرومین  به همت خیرین و گروه‌های جهادی تامین شده است، افزود:در ۱۴ استان، ۱۰هزار و ۵۰۰نفر هم توسط بسیج سازندگی سپاه صاحبخانه شدند.

سردار حزنی با تصریح بر اینکه نیروی زمینی، دریایی و هوا و فضا سپاه برای احداث مسکن مددجویی تلاش کردند، ادامه داد: در این میان بسیج سازندگی سپاه کربلا هم بیش از ۲۱هزار پروژه عمرانی و غیر عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۱۰میلیارد و ۳۹۷میلیون تومان در دست اقدام دارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به  ماموریت اصلی سپاه که دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اشاره و خاطرنشان کرد: سپاه در کنار ماموریت پاسداری از انقلاب، مردم داری، مردم یاری و محرومیت زدایی را هم پیگیری می‌کند.

سردار حزنی با تصریح بر اینکه برخی شایسته مدیریت در نظام نیستند، اضافه کرد:  باید رضایت مردم را جلب کنیم و برای رفع مشکلات مردم از مکتب حاج قاسم الگوبگیریم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با تاکید بر اینکه رفع محرومیت می‌تواند یک فتح المبین باشد، خاطرنشان کرد: فقر زیبنده جامعه اسلامی نیست.

سردار حزنی فقر، بیکاری و آمار طلاق را نتیجه سو مدیریت برخی مدیران دانست و افزود: باید برای ضعف‌ها و مشکلات موجود از جامعه محرومین تلاش کنیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در سخنان پایانی خود از برپایی   نمایشگاه جهیزیه موسسه حضرت رقیه (س) در سپاه کربلا هم خبرداد و خاطرنشان کرد: سپاه با ۲۰ میلیون تومان ۱۷ قلم جهیزیه به نوعروسان مددجو تحویل میدهد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.