رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور؛

راه اندازی ۴۰۲ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در هفته بسیج / کارآمدی نظام در گرو اراده و باورهای مردم است

سردار زهرایی گفت: همزمان با هفته بسیج ۴۰۲ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی و ۱۵۰ صندوق مردمی با نگاه تسهیلگری در کشور راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در آئین افتتاح صندوق های قرض الحسنه تعاونی های اشتغالزا که با حضور دکتر نورالله زاده رییس صندوق کارآفرینی امید کشور و مسوولان استانی در قزوین برگزار شد بیان کرد: امروز، فرزندان این مرز و بوم، عرصه های جنگ با فقر و محرومیت را با همان قدرت و اراده و پشتکار و بصیرت و ولایت مداری به جلو می برند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: امروز ۴۲ هزار گروه جهادی بالغ بر ۸۰۰ هزار جهادگر از نسل دوم انقلاب پا به عرصه وجود برای پاسداری از میهن جمهوری اسلامی نهاده اند.

سردار زهرایی اظهار کرد: ماهیت رویارویی جبهه حق و استکبار یکی است و هشت سال دفاع مقدس رویارویی سخت و نظامی بود و امروز جبهه استکبار ایجاد کمپین اقتصادی است تا در فضای مجازی و تهاجم فرهنگی به جنگ اعتقادات و باورهای ملت ایران اسلامی بیاید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: در همه این عرصه ها جوانان نسل گام دوم انقلاب همچون پدران و اساتید خود از اوایل انقلاب و دفاع مقدس بازهم پوره استکبار را به خاک مذلت می کشند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی وجوه متمایز زیادی با سایر حاکمیت های جهان دارد که یکی از آنها در ذیل ولایت، ‌مردم پایگی انقلاب است. پایه این انقلاب بر مردم بنا شده و در این انقلاب مدیری مسوول است که خود را نوکر مردم بداند. در پارادایم خدمتگزاری امام راحل، مسوولیت و کارآمدی نظام در گرو اراده و باورهای مردم است و همچنان که انقلاب از جوشش مردم ایجاد شد و در دفاع مقدس مردم برگ جنگ را به نفع کشور ورق زدند، امروز نیز جهاد با حضور مردم جریان می یابد.

سردار زهرایی اضافه کرد: دشمن دو نکته ولایت و مردم را نشانه گرفته تا مردم را از کارآمدی نظام ناامید کرده تا از مبانی انقلاب فاصله گیرند. مردمی که در جنگ اقتصادی، امیران و افسران هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به مولفه های جنگ اقتصادی متفاوت از جنگ سخت است تصریح کرد: ما باید حامی جبهه اقتصادی باید باشیم. نوک پیکان و امیران و افسر این جبهه اقتصادی، تولیدکنندگان و صندوق های کارآفرینی و خیرین هستند لذا ما باید مانع نباشیم و قوانین دست و پاگیر نداشته باشیم و برای توسعه تولید پایدار، باید روان سازی و تسهیلگری نماییم.

وی یادآور شد: بسیج بعنوان ابر نهاد تسهیل‌گر انقلاب اسلامی سعی در حلقه مبانی بودن بین نظام اداری و مردم را دارد. بسیج حنجره و فریاد در گلو خفته مردم و در کنار مردم و تبدیل کننده تهدیدها به فرصت هاست.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: همچنان که در دفاع مقدس جانانه ایستادیم باید در جنگ اقتصادی نوین هم به پا خیزیم و از تولیدکنندگان که زیر چرخ دیوان سالاری های زاید ‌خسته هستند کمک کنیم و هر یک به اندازه توانمان باید پیش رویم.

وی افزود: همزمان با هفته بسیج ۴۰۲ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی و ۱۵۰ صندوق مردمی با نگاه تسهیلگری در کشور راه اندازی می شود.

سردار زهرایی با اشاره به توانمندی استان قزوین در ایجاد صندوق های کارآفرینی گفت: قزوین در ایجاد و راه اندازی صندوق های واقعی کارآفرینی بسیار موفق عمل کرده که می تواند به عنوان الگو به استان های دیگر ارایه شود. لذا درخواست داریم تا تولیدکنندگان، مردانه در این میدان بمانند تا از نمونه های قابل تکثیر این تسهیلگری به سایر مناطق ترویج دهند تا این صندوق ها بعنوان بانک اسلامی به جهان عرضه شود.

انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.