در قزوین؛

رزمایش بسیجیان با حضور ۱۰۸۲ گروه جهادی برگزار شد/ کمک مؤمنانهٔ ۲۶٠ میلیاردی در قزوین

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: امسال در هفتهٔ بسیج 600 عنوان برنامه در استان قزوین اجرا می‌شود که رزمایش جهادگران بسیجی یکی از برنامه‌های شاخص این هفته است که با حضور 1 هزار و ۸۲ گروه جهادی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، به نقل از خبرگزاری فارس، سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین صبح امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان استان قزوین که در محل سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: همه ساله در سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام(ره)،  برنامه‌هایی جهت تجلیل، تکریم و تبیین بسیج با مشارکت مردم، مسؤولین و سپاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز در هفتهٔ بسیج 600 عنوان برنامه در استان قزوین اجرا می‌شود که رزمایش جهادگران بسیجی یکی از برنامه‌های شاخص این هفته است که با حضور 1 هزار و ۸۲ گروه جهادی در استان برگزار می‌شود.

رفیعی‌آتانی خاطرنشان کرد: هم چنین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: سپاه در پروژه‌های عمرانی در کار پیمانکاران دخالت نمی‌کند، بلکه انجام پروژه‌هایی را به‌عهده می‌گیرد که در مناطق صعب‌العبور قرار دارند و کسی برای انجام آن‌ها پیشقدم نمی‌شود، این پروژه‌ها اعم از پروژه‌های مشکلات آب کشاورزی آشامیدنی در روستاهای محروم، راه‌های روستایی، اشتغال‌زایی و سلامت هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۶۵ واحد مسکونی احداث و تحویل نیازمندان استان شده است.

این مسؤول یادآور شد: در حوزهٔ کرونا سپاه استان قزوین به همت خیرین مردمی ۲۶۰ میلیارد تومان به نیازمندان تقدیم کرده است که این امر نشانگر اعتماد مردم به سپاه است.

رفیعی‌آتانی اضافه کرد: در بحث واکسیناسیون عمومی نیز بیش از ۹۰ هزار قزوینی در مراکز واکسیناسیون سپاه واکسینه شده‌اند و نیروهای ما در این زمینه نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پایان بیان کرد: سپاه آماده است تا با اعتماد و توکل به خداوند، پشتیبانی مردم و افزایش آمادگی نیروهای نظامی، فرامین رهبر معظم انقلاب را اجرا کرده و این آمادگی را با لبیک یاحسین اعلام خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.