نمایشگاه جهاد خدمت با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛نمایشگاه جهاد خدمت ویژه معرفی دستاورد ها و توانمندی های بسیج استان سمنان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین  افتتاح شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از غرفه های این نمایشگاه گفت: در گام دوم انقلاب قرار است همه ی مردم بر اساس توانمندی هایشان در تحقق مردم سالاری دینی تلاش کنند و برای این امر باید پایگاه های مقاومت در مساجد فعال شوند.

وی افزود: در استان سمنان این کار از سالهای قبل آغاز شده و بنیان های این حرکت نهاده شده و امیدواریم با خدمت بسیجیان و همراهی مردم ولایت مدار سمنان شاهد سرعت گرفتن این حرکت عمومی باشیم.

سردار سلیمانی ادامه داد: مردم باید بتوانند در جهت حل مسائل نقش آفرینی کنند و در بررسی هایی که صورت گرفته استان سمنان به عنوان الگو در این طرح بوده است.

سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز گفت: نمایشگاه جهاد خدمت به جهت توانمندی های بسیج در حوزه تولیدات خانگی،  صندوق های قرض الحسنه اشتغال زا  و اقتصاد مقاومتی ایجاد شده است.

وی افزود: در هفته گذشته 170 سری جهیزیه در بین مردم توزیع شد و این هفته 100 سری جهیزیه در بین نیازمندان توزیع می شود و این روند همچنان ادامه دارد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.