توزیع بیش از 15 میلیون سبد معیشتی در بین نیازمندان در سال 99

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان؛سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در حاشیه  بازدید از دو محله اسلامی در سمنان در خصوص رزمایش مواسات در کشور گفت: در سال ۹۹ بیش از ۱۴ میلیون سبد معیشتی در بین مردم توزیع شد و  حدود ۵۲۰۰ نفر آزادسازی زندانیان، توزیع ۴۰ هزار جهیزیه، تعداد ۱۴ هزار مرمت خانه، ۱۵ هزار ایجاد شغل انجام شد و در سال ۱۴۰۰ دو برنامه مقرر شده است که انجام شود و  مرحله اول در ماه رمضان بود که انجام شد و  دهه کرامت مرحله دوم رزمایش مواسات است.

وی افزود: توزیع گوشت قربانی، توزیع تبلت و کمک‌های مومنانه برای نیازمندان از دیگر فعالیت‌های ما در رزمایش مواسات در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ بوده است.

سردار زهرایی در خصوص توسعه محلات اسلامی در کشور گفت: در سطح کشور  ۱۰۸۷ محله در حاشیه شهر‌ها وجود دارد که آنچنان که باید به آن‌ها پرداخته نشده و و حدود ۱۲ میلیون جمعیت در آن زندگی می‌کنند و رسیدگی به این محلات باید همه جانبه انجام شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: طرحی تصویب شده در سازمان بسیج که فضای کالبدی و اقتصاد و معیشت و سلامت و بهداشت و آموزش در محلات دیده شده و این طرح در حال تکمیل است و استان سمنان قرار است کار مشترک را در این طرح انجام دهد و هدف ما استفاده از ظرفیت‌های محلات برای توسعه محلات است.

سردار زهرایی ادامه داد: نیاز به حمایت و پیوند به مردم در این طرح وجود دارد که تلاش می‌کنیم این طرح به بهترین شکل به نتیجه برسد.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.