تمرکز و محور فعالیت‌های سپاه "کمیجان" بر پایه محرومیت‌زدایی است

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: در سال‌های اخیر تمرکز و محور فعالیت‌های سپاه بر پایه محرومیت‌زدایی بوده است که تاکنون اقدامات خوبی به ویژه ساخت منازل محرومان و توسعه زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان انجام شده است.

به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، به نقل از تسنیم سرهنگ نعمت کمیزی ظهر امروز در نشست و جلسه هم‌اندیشی مسئولان سپاه ناحیه کمیجان با امام جمعه جدید این شهر با اشاره به فلسفه وجودی سپاه اظهار داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی فلسفه وجودی سپاه است و هرجا نیاز باشد سپاه برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ورود کند آنجا حاضر است.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و توجه به اقشار آسیب‌پذیر یکی از اقدامات محوری سپاه در این شهرستان بوده است عنوان کرد: در سال‌های اخیر تمرکز و محور فعالیت‌های سپاه بر پایه محرومیت‌زدایی بوده است که تاکنون اقدامات خوبی به ویژه  ساخت منازل محرومان و توسعه زیرساخت‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان انجام شده است.

 توجه به بخش فرهنگی و معنوی آحاد مردم امروز یک ضرورت مهم محسوب می‌شود 

حجت‌الاسلام هادی خلیلی، امام جمعه کمیجان هم  در این نشست با اشاره به جایگاه سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره با نام مقدس نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین شده و در شروع و آغاز  انقلاب شکوهمند ایران اسلامی  به فرمان امام خمینی(ره) این نهاد مردمی و ولایی تاسیس شد و امروز با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران همواره سپر بلای انقلاب و دشمنی‌های بیگانگان بوده است.

وی افزود: ایستادگی و تکیه بر باورها رمز پیروزی بر مشکلات بوده و امروز سپاه پاسداران همواره با تعهد انقلابی خود در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی و بخش‌های مختلف به ویژه صیانت و حراست از دستاوردهای انقلاب حضور چشمگیر و اثر بخشی داشته است.

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: شهرستان کمیجان با داشتن ظرفیت‌های غنی و مهم در بخش‌های گوناگون می‌تواند زمینه ارتقاء و بهبود زیرساخت‌ها را داشته باشد، بنابراین این مهم نیازمند مشارکت همه متولیان اعم از سازمان‌ها و اقشار و نخبگان این شهرستان است.

خلیلی با بیان اینکه این شهرستان نقطه وصل و ارتباط با شهرستان همدان است بیان کرد: این ظرفیت بسیار مهمی هست که به ویژه در حوزه تولید و مسائل اقتصادی می‌تواند زمینه شکوفایی و رشد همه‌جانبه شهرستان را فراهم آورد.

وی ادامه داد: توجه به بخش فرهنگی و معنوی آحاد مردم امروز یک ضرورت مهم محسوب می‌شود که می‌طلبد همه دلسوزان و نخبگان و دغدغه‌مندان این شهرستان پای کار آمده تا با انجام برنامه‌ریزی‌های مدون و حساب‌شده  شاهد تقویت و رشد بیشتر فرهنگ اسلامی در مقابل تهاجمات بیگانه باشیم.

 ساخت حوزه علمیه کمیجان با قوت دنبال شود 

حجت‌الاسلام سیدحسن رفیعی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان هم در این نشست گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار تاثیرگذاری به ویژه در ایام کرونا و رسیدگی به وضعیت اقشار آسیب‌دیده در سطح شهرستان انجام شده  و امید می‌رود با همکاری‌های بیشتر شاهد رشد روزافزون در بخش‌های مختلف این شهرستان باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان افزود: پیگیری روند ساخت حوزه علمیه امین در شهر کمیجان یکی از انتظارات جدی و به حق مردم این منطقه است که با پای کار آمدن همه متولیان و دغدغه‌مندان ساخت حوزه علمیه این شهر با قوت دنبال شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.