با همکاری سازمان نوسازی مدارس و بسیج سازندگی؛

بسیج سازندگی به کمک مدرسه سازان می آید

دکتر رخشانی مهر تصریح کرد: ساخت مدارس باعث انسان سازی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: سی درصد مدارس کشور توسط خیرین و سازمان نوسازی مدارس، بازسازی شده است؛ و از زمان انقلاب اسلامی به بعد به کمک مردم کشورعزیزمان به رشد سه ونیم برابری در ساخت مدارس نسبت به قبل از انقلاب رسیده ایم.

وی افزود: به کمک سازمان بسیج سازندگی و خیرین عزیز هیچ زمانی جهاد خدمت در ساخت مدارس تمام نمی شود و همیشه در جریان می باشد.

دکتر رخشانی مهر تصریح کرد: ساخت مدارس باعث انسان سازی می شود.

ایشان اظهار داشت: در برخی استان ها شهرک ها و مناطق محرومی هستند که فاقد مدرسه می باشند؛ بطور مثال فازهای جدید شهرستان پردیس و برخی محله های منطقه 22 استان تهران فاقد مدرسه هستند.

رخشانی مهر گفت: در حاشیه نشینی برخی استان های کشور متاسفانه مدارس کانکسی و خشتی داریم و با رصد دوباره از مناطق محروم سراسر کشور با همکاری سازمان بسیج سازندگی در حال بازسازی این مدارس و ساخت جدید مدرسه می باشیم.

وی افزود: در سال 92، 3.6 درصد رشد ساخت مدارس در کشور را داشته ایم که این عدد در سال 96 به 1.6 درصد کاهش پیدا کرد؛ الحمد لله به کمک خیرین مدرسه ساز و سازمان بسیج سازندگی درصد مشارکت در ساخت مدارس به 5 درصد از سال 99 تاکنون رسیده است.

دکتر رخشانی مهر عنوان کرد: علاوه بر آسیب هایی که در ساخت مدارس بخاطر صعب العبور بودن برخی مناطق استان ها داشتیم، و کارفرمایان نمی توانستند تجهیزات ساخت را به این مناطق انتقال دهند، توانستیم به کمک سپاه، گروه های جهادی و خیرین مدرسه ساز قرارگاه جهادی نوسازی مدارس را راه اندازی کنیم تا به سهولت بتوانیم ساخت مدارس مناطق محروم را از سال 99 تا کنون به سرانجام برسانیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.