در مراسم تشییع پیکر جهادگر شهید سالاری عنوان شد:

جهادگران بیش از 40 آلاله تقدیم مستضعفین نمودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی ، دکترحمیدرضا الله‌بداشتی جانشین بسیج سازندگی کشور در مراسم تشیع و خاکسپاری این جهادگر آسمانی گفت: جهادگر طلبه قلعه‌گنجی در تمام عمرش به فکر خدمت به محرومان و ‌احیاء ارزش‌های انقلاب و کمک به افرادی که در دورترین نقاط هستند، بود، اینها آموزش‌دیده مکتب وحی و سربازان انقلاب هستند و در زمان سختی نظام به کمک می‌آیند و سربازان ولایت هستند.

وی خاطرنشان کرد: آسمانی‌شدن بال و پر نمی‌خواهد بلکه همت می‌خواهد و اینکه به ندای درونی و دل خود گوش بدهند، در سراسر کشور که ۴۰ آلاله آسمانی را تقدیم نظام کردیم، در زندگی یک‌یک آنها می‌بینیم که گام‌های بلندی در عرفان برداشتند و خودشان را فدا کردند و از خودشان گذشتند.

جانشین بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: از ابتدای سال ۱۳۴۲ زمانی که اولین شهدا را تقدیم انقلاب کردیم صفاتی را در آنها می‌بینیم که در همه آنها وجود دارد. شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای خدمت همه ظلم‌ستیز بودند و دفاع از مظلوم در اولویت برنامه‌های آنها بوده است و ولایتمداری و ولایت‌پذیری مولفه اصلی و یکی از ارکان مهم آنها بوده است.

وی ابراز کرد: شهدای ما سرباز ولایت بودند و از دنیا و متعلقات آن دل بریدند و در راه بندگی خدا راه آخرت را پیش بردند ما در نظام مقدس می‌بینیم برخی مدیران زندگی شهدا را الگو را قرار نمی‌دهند.

الله‌بداشتی تصریح کرد: شهید سالاری زندگی پر خیر و نوری داشت و جز خدمت و خوشنامی و محبت چیز دیگری از او نمی‌بینیم. فردی که خودش نیازمند است کمک به دیگران را در زندگی خود دنبال می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۵۴ هزار گروه جهادی در کشور ندای رهبری را لبیک گفتند و در نقاط مختلف کشور فعالیت دارند، گفت: وجود دانیال‌های عزیز موجب شده امروز هزاران دانیال در گروه‌های جهادی داشته باشیم که نگذارند کار انقلاب به زمین بماند.سربازان ولایت آماده هستند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.