مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس خبر داد؛

توزیع گوشت گرم در 12 نقطه محروم سرخس/ گروه‌های جهادی پای‌کار کمک به نیازمندان هستند

حجت‌الاسلام حمیدی گفت: با همکاری مردم، گروه‌های جهادی و خیریه‌ها طرح قربانی اول ماه قمری هرماه در سرخس اجرا و گوشت گرم در بین نیازمندان 12 نقطه شهرستان سرخس توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، حجت‌الاسلام داود حمیدی اظهار کرد: با همکاری مردم و گروه‌های جهادی طرح قربانی اول ماه قمری هرماه در سرخس اجرا و گوشت گرم در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

‍مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس افزود: طرح قربانی اول ماه قمری از ماه گذشته آغاز شده و در این ماه 36 رأس گوسفند قربانی و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در ایام شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام حمیدی تصریح کرد: این طرح در اول ماه ربیع‌الاول با همکاری گروه‌های جهادی و خیریه‌ها صورت گرفت.

‍مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس بیان کرد: توزیع گوشت‌ها در 12 نقطه شهرستان سرخس و در بین بیش از 1000 خانواده نیازمند و خانواده‌هایی که به جهت شیوع ویروس کرونا مشکلات معیشتی پیدا کردند، انجام شد، ضمن اینکه به لطف خدا و به یاری امام زمان (عج) این طرح در ماه‌های دیگر نیز ادامه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت مردم عزیز در این طرح ستودنی است، چراکه علاوه بر این طرح، 500 بسته غذایی به ارزش هر بسته 200 هزار تومان با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و مشارکت گروه‌های جهادی و خیریه‌ها تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.