سردار زهرایی در نشست مجمع جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی؛

سیاست های اقتصادی مبتنی بر الگوهای جهانی، مشکلات فراوانی بوجود آورده است

سردار زهرایی افزود: در مقوله اقتصاد علاوه بر تحریم‌ها، تحریف‌ها و علاوه بر آن سوء مدیریت‌ها و عدم باور به نقش‌آفرینی مردم در اقتصاد را داریم که اینها باعث شده که مردم در تنگنای اقتصادی قرار گیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، چهارمین مجمع عمومی جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشورو جمعی از نخبگان اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

سردار زهرایی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: فشار حد اکثری و تحریم ها در کنار برخی سوء مدیریت ها موجب شده تا مردم با سختی هایی روبرو شوند.

وی ادامه داد: این جمعی که اینجا جمع شده اند جمعی از فعالان مردمی اقتصاد مقاومتی هستند که نقش مهمی را در شکست راهبرد فشار حد اکثر ی دارند. ما به دنبال این هستیم تا با همکاری اقدامات خود را در جهت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی عملیاتی کنیم.

سردار زهرایی افزود: در مقوله اقتصاد علاوه بر تحریم‌ها، تحریف‌ها و علاوه بر آن سوء مدیریت‌ها و عدم باور به نقش‌آفرینی مردم در اقتصاد را داریم که اینها باعث شده که مردم در تنگنای اقتصادی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه بخشی از مولفه قوی شدن در اقتصاد مقاومتی بر ستون تشکل‌های اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است و در استان های مختلف شبکه مویرگی دارند، گفت: شبکه مویرگی نیروی انسانی بسیج به کمک این جریان آمده و پیرو تفاهم‌نامه سه جانبه بین ائمه جمعه کشور، حوزه های علمیه و سازمان بسیج مستضعفین با برگزاری جلسات و برنامه منظم و با همکاری تشکل های مردمی اقتصاد مقاومی به مدل جدیدی از اقتصاد مقاومتی بر مبنای مبانی مورد تاکید رهبر انقلاب در حوزه تئوری دست یافته‌ایم که گام عملیاتی آن در سال 1400 شروع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.