صبح امروز صورت گرفت؛

تفاهم نامه ای برای ایجاد 1500 شغل ویژه محرومین استان کرمانشاه

درراستای اشتغالزایی برای محرومین استان کرمانشاه، تفاهم نامه ای فی مابین کمیته امداد امام خمینی(ره)و سازمان بسیج سازندگی منعقد گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، صبح امروز نشست تفاهم نامه مشترک فی مابین بسیج سازندگی کرمانشاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان منعقد گردید؛ در این جلسه که با حضور میهمانان کشوری سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و دکتر عبدالملکی معاون اشتغال کمیته امداد برگزارشد:

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان نمایندگی محترم ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم سلام الله علیهاهدف از این اقدام را تحقق منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: با هم افزایی و انسجام و بهره گرفتن از نهادهای انقلابی به قله‌های موفقیت می‌رسیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در طول این سال‌ها اثبات شده که هر جا نهادهای انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی وارد شدند موفق عمل کردند.

وی با بیان اینکه یأس و نا امیدی در کار آنها نیست، بیان داشت: از همه امکانات در مسیر خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد چرا که مردمی که همواره در صحنه های مختلف پشتیبان نظام بوده‌اند و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشته‌اند مستحق خدمت هستند.

حجت‌الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: امروز دستیابی به پیشرفت های چشمگیر در کشور مرهون پشتیبانی های مردمی است و هرچه در خدمت به این مردم شایسته تلاش کنیم مورد رضایت خدا و ولایت خواهد بود.

سردار محمد زهرایی در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز در بسیاری از کشورها و دولت‌ها شاهدیم که دچار بحران هویت شدند و مصداق آن این است که در زمان شروع کرونا کشورهایی که مدعی نظم و انضباط بودند در هنگام مواجهه با این بحران دست به غارت فروشگاه ها زدند.

رئیس سازمان بسيج سازندگي کشور رخ دادن این اتفاقات در چنین کشورهایی را به خاطر بحران هویت انسانی و تهی شدن از معنویت دانست و افزود: اخیراً نیز در کشور پیشرفته ای همچون ژاپن وزارتخانه‌ای به نام وزارت تنهایی تاسیس شده است تا بتواند حجم بالای آمار خودکشی در این کشور را پایین بیاورد.

زهرایی بیان داشت: مکاتبی که برای استعمار و استثمار تحمیل کرده‌اند گریبانگیر خود آنها هم شده است همین مکتب عبث گرایی که در غرب راه افتاده و آن را به بلاد اسلامی رسوخ دادند امروز دامن کشورهای پیشرفته ای همچون ژاپن را نیز گرفته است.

وی ادامه داد: در ایران اسلامی که تحت فشار حداکثری هستند و ۴۲ سال با بحران های نظامی و اقتصادی و فرهنگی مواجه هستند این اتفاقات کمتر به چشم می خورد چرا که ایمان و اعتقاد مردم کشور نه تنها به آنها در مقابل این گرفتاری ها آرامش می دهد بلکه توانستند با اقتدار به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کنند.

رئیس سازمان بسيج سازندگي کشور به شعار جهش تولید اشاره کرد و اظهار داشت: این شعار مقابل همه رکوردها و در جازدن هاست و این باور و اراده نشأت گرفته از معنویت است که سبب شده ما را نگه دارد لذا باید از آن پاسداری کنیم.

وی خدمت گزاری به مردم را افتخار دانست و گفت: وظیفه داریم در این بزنگاه اقتصادی و مشکلاتی که برای معیشت مردم اتفاق افتاده است امید آفرینی و معنویت افزایی کنیم چرا که می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

زهرایی افزود: کمک های مومنانه که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری از نیمه شعبان در کشور راه اندازی شد به یک نهضت تبدیل شده و می توان گفت مصداق بارز انقلابی‌گری بود.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب با تاکید بر این حرکت خیرخواهانه فرمود کمک مومنانه یک عمل شرعی مقدس که همه آن را قبول دارند را در عمل پیاده کرد و مردم به آن میدان دادند.

وی گام برداشتن برای حفظ ارزش‌های انقلاب را یکی از وظایف بسیج عنوان کرد و گفت: مشروعیت ما به کارآمدی در نظام است و برخی موارد از جمله تجمل گرایی و مال اندوزی بر ما حرام است و باید بسیار در این مورد احتیاط کنیم.

رئیس سازمان بسيج سازندگي کشور خاطر نشان کرد: برای انجام کارهای بزرگ باید در کنار هم قرار بگیریم تا نشان دهیم با اتحاد به هدف متعالی خواهیم رسید و در این راستا کار تیمی بسیار موثر است و این کار را از اول بین رده های بسیج و بعد بین نهادهای انقلابی باید عملیاتی کنیم.

وی گفت: انعقاد این تفاهم نامه با کمیته امداد نمونه‌ای از مدل‌های رفتاری و مشترک بین نهادهای انقلابی است که نشان دهیم می‌توان در کنار هم کار کرد.

زهرایی اذعان داشت: با افتخار می‌گوئیم ما در این راستا کمک کننده به کمیته امداد هستیم تا بتواند در مسئولیتی که ولی امر مسلمین به آنها واگذار کرده است موفق عمل کنند.

وی گفت: از آنجا که بسیج و مولود انقلاب و بزرگترین نیروهای انقلابی متخصص و مومن را در بطن خود دارد بزرگترین شبکه مویرگی کشور بلکه جهان را تشکیل داده است.

این مسئول گفت: این شیوه نامه در ۳۲ استان کار می‌شود که در استان کرمانشاه امروز این تفاهم نامه با هدف راه اندازی 1500 شغل مبادله خواهد شد و سال ۱۴۰۰ اولین سال انجام این شیوه نامه است و امیدواریم در یک نقشه راه پنج ساله گام به گام شاهد ارتقاء و افزایش سطح تعاملات به لحاظ کمی و کیفی باشیم و توانمند سازی را هم در خود و هم در طرف مقابل ایجاد کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.