مجمع جهادگران استان قم؛

نشست مجمع جهادگران استان قم با حضور مسئولان گروه های جهادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی کشور، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: دفاع مقدس امروز ما در عرصه مسایل اجتماعی و اقتصادی و رفع فقر و محرومیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی کشور، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: دفاع مقدس امروز ما در عرصه مسایل اجتماعی و اقتصادی و رفع فقر و محرومیت است.

سردار محمد زهرایی، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در اجلاسیه مجمع جهادگران استان قم که در مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با اشاره به این که آحاد مردم و به خصوص گروه های جهادی کشور در سال جاری چه در مقابله با این ویروس منحوس کرونا و چه رزمایش همدلی مؤمنانه بسیار خوش درخشیدند و این در حالی است که متاسفانه ما آن طور که باید و شاید نتوانستیم این فعالیت ها را در قالب هنر و رسانه برای جامعه ترسیم و تبیین کنیم.


وی با تأکید بر این که جهادگران، بن بست شکن هستند، گفت: گروه های جهادی و بسیجیان عزیز ما حقیقتاً در جریان مقابله با کرونا به خصوص آن روزهای اول که واهمه و نگرانی بسیاری را فرا گرفته بود، مخلصانه و شجاعانه وارد صحنه شدند و خدمات بزرگی را در ابعاد و عرصه های مختلف رقم زدند و این اواخر نیز شاهد برکات اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی در مهار موج کرونا در سراسر کشور بودیم.


رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین افزود: اقشار مختلف جامعه ما اعم از طلاب و دانشجویان و کارگران و کارمندان در قالب گروه های جهادی با همان روحیه بسیجی و انقلابی وارد عرصه خدمت رسانی شدند و با الگوگیری از سال های درخشان دفاع مقدس، زمینه رضایتمندی مقام معظم رهبری و آحاد ملت انقلابی را فراهم کردند.


وی بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که عرصه فعالیت های جهادی، نزدیک ترین عرصه به دفاع مقدس است و حقیقتاً نیز امروز دفاع مقدس ما در سنگر اجتماعی و اقتصادی و مقابله با فقر و محرومیت و کاستن از درد و رنج آحاد مردم است.


زهرایی افزود: مسئول گروه جهادی، سردار جنگ امروز است و حقیقتاً در زمان کنونی یکی از مؤلفه های اقتدار کشور ما همین جهادگرانی هستند که مخلصانه و بدون چشمداشت در سنگرها و عرصه های مختلف مشغول خدمت رسانی و محرومیت زدایی هستند.


وی در خاتمه خاطرنشان کرد: آن چه مهم است این که در راستای لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری بکوشیم هنرمندانه و با استفاده درست از ابزار رسانه، حرکت عظیم جهادگران را به جامعه معرفی کنیم و در ترویج گفتمان عمومی جهاد خدمت رسانی اهتمام بورزیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.