قدردانی از ایثار جهادگران طلبه در ایستگاه آخر کرونا

سروان پاسدار محمدعلی جاویدی جانشین مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس با حضور در دارالرحمه شیراز، از فعالیت‌های جهادی طلاب و روحانیون در تغسیل اموات کرونایی بازدید و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج سازندگی استان فارس، سروان پاسدار محمدعلی جاویدی جانشین مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس با حضور در دارالرحمه شیراز، ضمن سرکشی از فعالیت‌های جهادی طلاب و روحانیون در تغسیل اموات کرونایی، از آنان قدردانی کرد.

در این دیدار که با حضور جانشین و کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس صورت گرفت سروان پاسدار جاویدی ضمن تشکر از طلاب جهادی عرصه تغسیل که تاکنون بیش از 900 نفر از اموات توسط این جهادگران غسل داده شده اند، اظهار داشت: روحانیت در این برهه، همانند دیگر عرصه ها از جمله 8 سال دفاع مقدس، دفاع از حرم، حضور جهادی در مناطق زلزله زده و سیل زده پای کار انقلاب اسلامی و مردم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ایستاده است.

وی افزود: طلاب و روحانیون بسیجی سراسر استان از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا در صحنه‌های مختلف از جمله ضدعفونی اماکن و معابر کارگاه‌های تولید ماسک، برپایی ایستگاه‌های امر به معروف و نهی از منکر، توزیع ماسک و لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان در خصوص کمک های مومنانه، خدمت در بیمارستان ها و همکاری با کادر درمان و همچنین در زمینه تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی حضور ایثارگرانه و فعالانه داشته اند. ان شاءالله این روند تا کنترل و نابودی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

جانشین مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس آمادگی همکاری با تمامی ارگان‌ها و نهادها را جهت مهار این ویروس را دارد.

وی بر لزوم امتداد این خدمات خداپسندانه و جهادی تا شکست و نابودی این بیماری منحوس تأکید کرد و افزود: با توجه به قرمز بودن وضعیت استان از دیگر روحانیون جهت حضور هرچه بیش تر درخواست همکاری و سازماندهی در گروه های جهادی را داریم.

جاویدی همچنین بر اخلاص در عمل و تداوم این خدمات ایثارگرانه، خطاب به جهادگران سلامت، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون جهادی در این عرصه با نیت‌های خالص در این مسیر گام بردارند که حقیقتا اگر غیر از این بود تا کنون اینچنین خالصانه بدون چشم داشت مشغول نبودند. فعالیت های خالصانه نیز موجب این می شود که خداوند متعال سرچشمه‌های علم و دانش را بر قلب و زبان جاری کند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.