صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح مرکز سلامت یامچی و دولت آباد شهرستان مرند در استان آذربایجان شرقی

رئیس بسیج سازندگی کشور با گرامی داشت یاد و نام شهید محسن فخری زاده اظهارداشت: دشمنان بدانند هزاران جهادگر، علم و عمل شهید فخری زاده را به دست می گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سردار زهرایی در افتتاحیه مرکز بهداشت بخش یامچی و دولت آباد شهرستان مرند، با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب است و بسیجیان هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می کنند، افزود: دشمنان بدانند جهادگران بسیجی با قلم زدن راه علمی این شهید و با قدم زدن عمل جهادی ایشان را ادامه می دهند.

وی ادامه داد: با شهادت این شهید فخری زاده ها در نسل جوان برای جهاد علم و فناوری شکل خواهد گرفت چراکه راه جوانان ما زیر پرچم ولایت و در امتداد عاشوراست و مدل آن را در دفاع مقدس تجربه کرده و به رخ جهانیان کشیدیم و اکنون مدلی برای بلاد اسلامی هستیم.

سردار زهرایی اضافه کرد: مدلی که با شیوع کرونا جهادگران ما در عرصه سلامت به میدان آمدند و دنیا دید دولت هایی را که داعیه متمدن بودن را داشتند چگونه در برابر این بیماری درماندند و ایران چگونه صلابت و اقتدار خود را نشان داد.

یل

افتتاح پایگاه سلامت بخش یامچی با حضور سردار زهرایی مسول بسیج سازندگی کشور ظهر امروز افتتاح شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.