آیین افتتاح 101 واحد مسکونی سیل زدگان احداث شده توسط سپاه

طی مراسمی به مناسبت هفته بسیج تعداد 101 واحد مسکونی احداث شده و 150 واحد مسکونی تعمیر شده توسط فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افتتاح گردید.

به کزارش سازمان بسیج سازندگی استان ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  در مراسم افتتاحیه مسکن سیل زدگان گفت: توفیقی بود که در هفته بسیج ۱۰۱ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان افتتاح و ۱۵۰ باب منزل نیز تعمیر شود.

وی افزود: در تفاهمنامه منعقد شده ۷۰ باب منزل با همکاری بهزیستی، ۱۰ واحد با همکاری کمیته امداد و ۲۱ واحد نیز خارج از تعهدنامه توسط بسیج سازندگی سپاه به بهره برداری رسید.

سازندگی ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: کارکنان سپاه پاسداران مبلغ ۶ میلیارد ریال و خیرین ادارات ۴ میلیارد ریال جمعا مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت این منازل کمک کردند.

وی ادامه داد: باتوجه به از بین رفتن زیرساخت‌ها و وضعیت نابسامان مناطق سیل زده ساختن این منازل کار بزرگی بود که با تلاش جهادی انجام گرفت.

سردار شاکرمی گفت: سپاه نیز طبق وظیفه ذاتی خود با تمام ظرفیت برای رفع مشکلات سیل زدگان در کنار مسوولان پای کار آمد و در این راه علاوه بر قدم‌های خوب در حوزه معیشت، پوشاک و درمان باحضور سردار حاجی زاده فرمانده هوا و فضا و محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء دو پل بزرگ و ارتباطی بخش ماژین ساخته شد.

سازندگی ایلام2

 وی افزود: با توجه به بازدید انجام گرفته هنوز برخی زیرساخت‌ها از جمله برق و گاز در بعضی از منازل هنوز تکمیل نشده که از طریق قرارگاه محرومیت زدایی استان با حضور استاندار پیگیر رفع آنها خواهیم بود.

سردار شاکرمی در پایان گفت: از تلاش‌های بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن که در کنار مردم سیل زده بودند تشکر میکنیم و امیدواریم تا پایان رفع محرومیت در کنار مردم باشند؛ قرارگاه بسیج سازندگی نیز مانند همیشه با تمام توان در کنار مردم خواهد بود؛ مردم صاحبان نظام هستند و وظیفه مسئولان خدمتگزاری به مردم است.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.