به منظور گسترش کمی و کیفی گروه های جهادی

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه امام حسین (ع) و بسیج سازندگی

تفاهم نامه ای بین دانشگاه امام حسین (ع) و بسیج سازندگی با حضور سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری سپاه پاسداران و سردار سرتبپ دوم پاسدار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور منعقد گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، تفاهم نامه ای بین دانشگاه امام حسین (ع) و بسیج سازندگی با حضور سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری سپاه پاسداران و سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور منعقد گردید.

همزمان با هفته وحدت اسلامی و سالروز ولادت پبامبر عظیم الشان (ص) سردار غلامی گفت: رسالت دانشگاه امام حسین (ع)، رسالت تربیت پاسدار در تراز انقلاب اسلامی را برعهده دارد. جوانانی که باید گام دوم انقلاب را با عزت و سرافرازی رقم زده و زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم آورند.

ایشان تصریح کرد: بسیج سازندگی با فعالیت گروه های جهادی یک ظرفیت کم نظیر در انقلاب برای حل مشکلات مردم است که هم جلوه تربیت و عشق به انقلاب با رویکرد علمی و جهادی در آن دیده می شود. پیوند این ظرفیت عظیم با مجموعه دانشگاه امام حسین (ع) یک فرصت برای تعمیق کمی و کیفی کار جهادی است.

دانش1

در ادامه سردار زهرایی گفت: دشمن جاهایی را که نقطه قوت انقلاب است را هدف قرار داده است. این وارثین زمین و زمان که مستضعفین هستند را می خواهند مقابل انقلاب قرار دهند. لذا پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این زمان باید برافراشته شود.

وی افزود: دانشگاه امام حسین (ع) که به فرموده امام خامنه ای (دامت برکاته) قلب سپاه است، باید در بدنه سپاه خوب انرژی رسانی نماید. ازینرو ظرفیت هایی است که هم خود این دانشجویان می توانند با فرهنگ جهادی آشنا شوند و هم اینکه اگر در آینده این عزیزان مسئول یک مجموعه شوند بتوانند فرهنگ و روحیه جهادی را بین مجموعه خود نهادینه کنند، که این اهمیت دو چندان دارد. پس حتماً این نگاه ایثارگرایانه و خدمت رسانی جهادی یک فرهنگ می شود.

دانش2

دکتر زهرایی در آخر یادآور شد: راه اندازی یک دفتر مشترک جهادی بین دو مجموعه می تواند یکی از دستاوردهای این تفاهم نامه برای اجرای بهتر بشود.

Video file

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.