هزینه ازدواج طلبه مشهدی صرف کمک مومنانه

سید «سجاد رحتمی» طلبه جوان مشهدی با حضور در سرپل‌ذهاب، هزینه برگزاری مراسم عروسی خود را در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی صرف کمک‌های مومنانه برای حمایت از نیازمندان این شهرستان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی: این طلبه جوان مشهدی یکی از مبلغانی است که برای دهه اول محرم به عنوان مبلغ برای تبلیغ فرهنگ عاشورا و فلسفه قیام امام حسین (ع) به شهرستان سرپل ‌ذهاب آمده که در سومین روز از حضورش در این شهرستان 100 میلیون ریال هزینه برگزاری ازدواجش را در قالب کمک‌های مومنانه به نیازمندان این منطقه اهدا کرد.

وی افزود: هدف از این اقدام را لبیک به ندای رهبری برای حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا و توزیع کمک بسته‌های معیشتی بین نیازمندان عنوان کرد.

او گفت: امید است همه با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بتوانیم برای حمایت و دستگیری از نیازمندان قدمی برداریم و اقدامات خیرخواهانه به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار تن جمعیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.