مسئول پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند

افتتاح کارگاه آموزشی قالیبافی در پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند

مسئول پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند از افتتاح کارگاه آموزشی قالیبافی در پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند از توابع شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی همدان، کبری بهرامی اظهار داشت: کارگاه آموزشی قالیبافی در پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند از توابع شهرستان بهار افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، خواهران بسیجی با استقبال از کارگاه آموزش قالیبافی که در پایگاه شهیده موسوی تاسیس شده، به فرامین ایشان لبیک گفتند و در این زمینه شروع به فعالیت کردند.

مسئول پایگاه شهیده موسوی روستای آبرومند تصریح کرد: این کارگاه با استقبال ۵۰ نفر از خواهران و با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و مهدی یاوران بسیجی آبرومند افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: این آموزش باعث میشود که بانوان هنری را که میشود با آن اشتغال نیز داشته باشند، در محیطی سالم یاد بگیرند و موجب ایجاد فرصت شغلی نیز برای خواهران باشد

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.