جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن:

31 صندوق قرض الحسنه اشتغال روستایی در بردسکن راه اندازی شده است

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: در سطح روستاهای شهرستان بردسکن 31 صندوق قرض الحسنه اشتغال روستایی راه اندازی شده است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خراسان رضوی سرهنگ دوم پاسدار علی پورمحمد در گفت و گو با خبرنگار ما  گفت: این تعداد صندوق قرض الحسنه اشتغال روستایی بیش از هزار و 600 عضو دارد و در 126 گروه سازماندهی شده اند.

وی عنوان کرد: از سال 97 تاکنون بیش از 350 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه درراستای تقویت و تثبیت اشتغال در روستاها پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه صندوق های قرض الحسنه با هدف توسعه اشتغال زایی در روستاها ایجاد شده است گفت: سرمایه ها و پشتوانه اصلی نظام مردم هستند و سپاه در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی توانسته در سطح روستاها درراستای رونق تولید گام های موثری را بردارد و یکی از برنامه های اولویت دار سپاه در سال جاری حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان است تا شاهد جهش تولید در کشور باشیم.

جانشین فرمانده سپاه بردسکن گفت: سپاه در کنار سایر سازمان ها می تواند با ایجاد اشتغال در روستاها باعث مهاجرت معکوس مردم از شهرها به روستاها گردد و همه ما باید روحیه امید و نشاط را در جامعه تقویت کنیم.

سرهنگ پورمحمد موجودی صندوق های قرض الحسنه را 250 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: رکن اصلی صندوق های قرض الحسنه در روستاها مردم هستند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.