معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

۸ طرح دهکده اقتصاد مقاومتی در زنجان اجرا می‌شود

مرادی نافچی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان،گفت: با مشارکت بسیج سازندگی هشت طرح دهکده اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در هشت شهرستان استان زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، خدابخش مرادی نافچی در جلسه شورای توسعه و آبادانی در مناطق محروم در محل استانداری زنجان،بر لزوم توجه به رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار استان تاکید کردو گفت: اشتغال زایی  و ایجاد رفاه در روستاها باعث می شود مردم در روستاها بمانند. 

وی با بیان اینکه مبنای اجرای طرح‌های مشارکتی با بسیج سازندگی در استان، محرومیت زدایی از مناطق روستایی و از بین بردن حاشیه نشینی است، اظهار کرد: ۱۵۶ پروژه محرومیت زدایی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان و بسیج سازندگی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان عملیاتی می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه سپاه و بسیج به عنوان شجره طیبه از ابتدای تاسیس در عرصه‌های مختلف حراست از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی داشته است، افزود: در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی درصدد این هستیم تا از ظرفیت مجموعه بسیج در آبادانی مناطق محروم استفاده لازم را بکنیم. 

نافچی با بیان اینکه با مشارکت بسیج سازندگی هشت طرح دهکده اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در هشت شهرستان استان اجرا می‌شود، ابراز کرد: در سایه همدلی بین مدیران اجرایی روند توسعه استان در عرصه‌های مختلف شتاب می گیرد. 

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در ۴۲ سال گذشته برای اقتدار و کیان نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف تلاش کرده است، گفت:  این استان بیش از سه هزار و ۴۲۸ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده و این از افتخارات و برکات مهم برای استان زنجان می باشد. 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.