تشکیل ۱۰۲ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در شاهرود

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود از تشکیل ۱۰۲ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۸۰۰ نفر اشتغال‌زایی در این صندوق‌ها انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سیدحسین میرکریمی در شاهرود با اشاره به ایجاد ۱۰۲ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در شهرستان شاهرود اظهار کرد: در این صندوق‌ها، ۹ هزار نفر افراد بالای ۱۸ سال عضویت دارند و هدف از ایجاد این صندوق‌ها، اشتغال‌زایی و رفع محرومیت در محلات و روستاهاست.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود خاطرنشان کرد: در این صندوق‌ها، ۶۰ درصد بانوان و ۴۰ درصد آقایان عضویت دارند و تاکنون ۸۰۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم انجام شده است.

وی ادامه داد: ۱۰ سرویس جهیزیه و ۳۰ بسته لوازم‌التحریر اسلامی از طریق این صندوق‌ها تهیه و به نیازمندان عضو صندوق اهدا شده است.

میرکریمی با اشاره به برپایی 6 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و محصولات خانگی توسط این صندوق‌ها در شهرستان شاهرود گفت: این نمایشگاه‌ها در راستای حمایت از تولیدکنندگان عضو صندوق‌ها برپا شده و محصولات خانگی و صنایع‌دستی اعضا به فروش رسیده است.

وی با بیان اینکه اشتغال‌زایی صندوق در عرصه‌های مختلف انجام شده، افزود: اشتغال‌زایی ۸۰۰ نفره این صندوق‌ها در عرصه‌های دام و طیور، صنایع‌دستی، صنایع بسته‌بندی، کارگاه خیاطی و ... بوده است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه حق عضویت این صندوق‌ها متغیر بوده و همه این صندوق‌ها دارای اساس‌نامه و قوانین تعریف‌شده هستند، گفت: در تمام اقشار جامعه در شهر و روستا با مشارکت مستقیم خود مردم می‌توان این صندوق‌ها را ایجاد کرد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.