۵۵ سری جهیزیه، هدیه مؤمنانه کردستانی‌ها به زوج‌های جوان کم‌برخوردار

طی چند روز آینده مرحله سوم رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در استان‌های کشور آغاز می‌شود. با این حال هنوز هم در نقاط مختلف کشور کمک‌ها برای حمایت از محرومان و آسیب‌دیدگان از کرونا ادامه دارد.

در کردستان در کنار ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی، ۵۵ سری جهیزیه هم به زوج‌های جوان اهدا شد و در مازندران هم تنکابنی‌ها ۵۰۰ بسته معیشتی را به خانواده‌های کم‌برخوردار رساندند. این در حالی است که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردبیل نیز از توزیع بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در تداوم رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان خبر داد.

روز گذشته بود که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اردبیل از توزیع بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در تداوم رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان اردبیل خبر داد. حسن دهقانی‌نیا گفت: «بسته‌های معیشتی رزمایش کمک مؤمنانه با مشارکت خیرین، مردم نوع‌دوست و بسیج تهیه شده و در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر شناسایی شده توزیع می‌شود.» وی تصریح کرد: «تاکنون با استفاده از کمک‌های مردمی و خیرین بسته‌های معیشتی در بین ۱۰ هزار خانوار آسیب‌پذیر شهرستان اردبیل توزیع شده است و در مراحل بعدی رزمایش نیز به ۱۶ هزار خانوار نیازمند و آسیب‌پذیر شهرستان نیز بسته معیشتی اهدا می‌شود.» دهقانی‌نیا با قدرانی از مشارکت خیرین و مردم نوع‌دوست، تشریح کرد: «هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» در نزد شعب بانک انصار پرداخت کنند.» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اردبیل گفت: «خیرین و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را نیز به بسیج سازندگی، پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان اردبیل برای توزیع در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شناسایی شده در قالب رزمایش کمک مؤمنانه تحویل دهند.» در مازندران هم جانشین فرمانده سپاه تنکابن با اعلام خبر کمک مؤمنانه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی به نیازمندان نشتارود گفت: «۵۰۰ بسته معیشتی در نیمه ماه مبارک رمضان در بخش نشتارود توزیع شده و این برنامه ادامه دارد.» سرهنگ طالشی با بیان اینکه محوریت کمک، نیازمندان و صاحبان مشاغل خسارت دیده در دوران کرونا بودند، به اجرای سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه نیز اشاره کرد و یادآور شد: «شب عیدفطر هم بسته‌های معیشتی تهیه و توسط پایگاه‌های مقاومت به دست نیازمندان خواهد رسید.»

اهدای ۵۵ سری جهیزیه در کردستان

کردستانی‌ها هم به یاری خانواده‌های کم‌برخوردار هم استانی خود شتافتند و با تهیه و آماده‌سازی ۱۳ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مؤمنانه آن‌ها را به دست نیازمندان واقعی رساندند. فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردست ان با بیان اینکه ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه توزیع شده، گفت: «این بسته‌ها شامل ۷ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی و ۵ هزار و ۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی است.» سردار سیدصادق حسینی از اجرای مراحل بعدی این رزمایش طی روز‌های آتی با توزیع اقلام غذایی و معیشتی خبر داد. وی به اهدای ۵۵ جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستان‌های سنندج و مریوان اشاره و تأکید کرد: «با اهدای این جهیزیه‌ها سهمیه ۵۰۰ جهیزیه استان در سال ۹۸ تکمیل می‌شود.» حسینی افزود: در مجموع برای این تعداد جهیزیه ۳ میلیارد تومان هزینه شده است که شامل ۱۰ قلم کالای مورد نیاز زوج‌های جوان است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.