پروژه‌های نیمه کاره عمرانی مازندران به بسیج سازندگی واگذار می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به توان بالای بسیج سازندگی استان در اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی در استان گفت: پروژه‌های نیمه کاره عمرانی مازندران به بسیج سازندگی واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، مهدی رازجویان در حاشیه بازدید از مراحل بازسازی استادیوم شهید متقی ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی در سال‌های اخیر تلاش‌های موثری را در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به مستمندان جامعه صورت داده و این روند تداوم دارد.

وی افزود: اقدامات قرارگاه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه در ماه‌های اخیر در بسیج ملی مقابله با کرونا ویروس و رزمایش کمک مومنانه بسیار وصف ناپذیر بوده و لبیک گویی واقعی به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه اقدامات بسیج سازندگی استان در حوزه عمران روستایی نظیر پروژه‌های بین مزارع، پل سازی، احداث ورزشگاه، دیواره سازی حفاظتی نهرها، لایروبی انهار موفقیت آمیز بوده است تصریح کرد: اکنون بسیاری از پروژه‎های عمرانی نیمه کاره ادارات استان در بالادست به بسیج سازندگی واگذار شده و این روند ادامه دارد.

رازجویان با بیان اینکه سال 99 شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیاری از سوی بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در استان هستیم افزود: با نوسازی تجهیزات راهداری و ساختمانی بسیج سازندگی، بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره عمرانی ادارات و شهرداری‌های استان قابل واگذاری به این نهاد جهت بهره‌برداری است چرا که پروژه‌های این سازمان با استفاده از تفکر جهادی و با کیفیت بهتر نیروی انسانی موثرتر انجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار مهدی اقبال پور رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران نیز در این بازدید با اشاره به اجرای هزار و 600 پروژه عمرانی، زیربنایی و محرومیت‌زدایی از سوی این سازمان در استان گفت: از سال 97 تاکنون بالغ بر 300 پروژه در حوزه عمران روستایی و جاده‌ای در استان مازندران در دست اقدام است.

وی بیان کرد: عملیات زیرسازی و احداث آسفالت در 100 روستای مناطق محروم استان انجام شده و ساخت خانه‌های محروم در مازندران تداوم دارد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.